"מסי השתעמם כמעט כמו האוהדים". בספרד ביקרו את ברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

האלופה הספרדית לא כבשה לראשונה בקמאפ נואו בשלב הבתים לראשונה מאז 2012. ואלוורדה אמר: "זה לא היה המשחק הכי טובה שלנו, ההפסד ללבאנטה פגע באיזון". פיקה הוסיף: "עלינו לפתור את הסיטואציה באופן מידי"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

השבוע המסויט של ברצלונה שהתחיל עם הפסד 3:1 לא צפוי בלבאנטה, המשיך אמש (שלישי) עם מעידה נוספת בליגת האלופות לאחר שנפרדה ב-0:0 בקאמפ נואו נגד הקבוצה החלשה בבית סלביה פראג. בספרד כמובן לא נותרו אדישים לתוצאה ואף כינו את התיקו, באופן לא מפתיע, כאל הפסד של ממש וב'ספורט' נכתב כי מסי השתעמם כמעט כמו האוהדים, לאחר שרשם עוד משחק מאכזב ללא שער באלופות.

אוהדי ברצלונה כמעט ולא רואים את קבוצתם לא כובשת בבית, בוודאי במשחקי ליגת האלופות. למעשה זו הפעם הראשונה שהקבוצה הספרדית לא כובשת בביתה בשלב הבתים בליגת האלופות מאז ה-0:0 נגד בנפיקה בדצמבר 2012, בפלייאוף זה קרה פעמיים כאשר נפרדה ב-0:0 נגד יובנטוס ברבע הגמר ב-2017 וב-2013 רשמה את הפסדה הביתי היחיד בעשור הנוכחי כאשר ספגה תבוסה של 3:0 לבאיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, היריבה הקשתה עלינו ולא דייקנו במצבים שלנו. ההפסד ללבאנטה פגע באיזון שלנו, לא עשינו את מה שרצינו וזה מעורר תסכול. בכדורגל הכל קורה מהר, לפני לבאנטה, הגענו במומנטום טוב ואז הכל התהפך".


"ההפסד ללבאנטה פגע באיזון שלנו". ארנסטו ואלוורדה (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

"כאן המטרות הן תמיד לנצח וגם לעשות את זה עם כדורגל אטרקטיבי, זה אף פעם לא מספיק. המטרה הייתה לא רק הליגה, אלא כל שלושת התארים, וכפי שאמרתי אם אתה לא עומד ביעד זה מסתכל. הצד החיובי שזה מכריח אותנו להגיב לסיטואציה ואנחנו ניקח את זה לשם".

ג'רארד פיקה הוסיף: "עלינו לפתור את הסיטואציה באופן מידי. זו תקופה קשה, לאנשים יש זכות לומר את מה שהם מרגישים, ואנחנו צריכים להניח לזה. קלמנט לנגלה גם התייחס לתוצאה: "אנחנו כאן כדי לעשות את מיטב יכולתנו, לפעמים זה מספיק ולפעמים זה לא".


לא מוכן לקבל את הסיטואציה החדשה. ג'רארד פיקה (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי