צפו: רומא עלתה לרבע הגמר ותפגוש את יובנטוס, סנסציה בצרפת על חשבון פאולו סוזה

לורנצו פלגריני חוגג
לורנצו פלגריני חוגג | הטוויטר הרשמי של רומא

הקבוצה של פאולו פונסקה גברה 0:2 על פארמה בזכות צמד שערים של לורנצו פלגריני המצוין ומצפה לה קרב קשה במיוחד בשלב הבא. מאמן מכבי ת"א לשעבר הפסיד עם בורדו לקבוצה מהליגה השלישית

קבוצות: רומא בורדו
(גודל טקסט)

אצלנו בישראל הושלמה הערב (חמישי) תמונת העולות לרבע גמר גביע המדינה אחרי הניצחונות של בית"ר ירושלים על בני ריינה והפועל באר שבע על מכבי נתניה, אבל לא רק כאן התקיימו משחקי גביע. גם באיטליה נסגרה תמונה העולות לרבע הגמר, כשרומא גברה על פארמה והעפילה לשמונה האחרונות. בצרפת, בורדו של פאולו סוזה נחלה כישלון מביך כאשר הפסידה לפאו מהליגה השלישית.

פארמה – רומא 2:0
שתי הקבוצות נפגשו כאשר הן ידעו מראש שלמנצחת מחכה קרב סופר קשה בשלב הבא, שלב רבע הגמר, והיא כמובן יובנטוס. כעת נקבע לנו קרב ענק בין הקבוצה מהבירה לאלופה, מלבד המשחקים המסקרנים הנוספים – נאפולי נגד לאציו, אינטר מול פיורנטינה ומילאן ראש בראש עם טורינו. 

הג'אלורוסי, אשר נמצאים במקום החמישי בסריה A, הגיעו למפגש אחרי שני הפסדים רצופים בליגה (לטורינו ויובנטוס) והצליחו להתאושש מול הקבוצה אשר נמצאת שתי מקומות מתחתיהם בליגה. האורחת שלטה במחצית הראשונה אך לא הצליחה להגיע ליותר מדי מצבים מסוכנים, עד שהסכר נפתח בדקה ה-49. מי שהכריע את ההתמודדות היה לורנצו פלגריני, שכבש בדקה ה-49 שער נהדר אחרי שהחליף מסירות ברחבה עם ניקולה קאליניץ' וסיים עם כדור מצוין אל הרשת. הקשר הוסיף את השני שלו בדקה ה-76 מפנדל מדויק שהגיע אחרי נגיעת יד ברחבה.

הגביע הצרפתי נמצא בשלב אחד מוקדם יותר מהגביע האיטלקי, אך קיבלנו בו את התוצאה המטורפת של הערב. המארחת מהליגה השלישית (!) העפילה לשמינית הגמר אחרי שהצליחה להביך את בורדו ומאמנה, מיודעינו פאולו סוזה, שלקח אליפות עם מכבי תל אביב בעונת 2013/2014.
 
 
האורחת, שנמצאת במקום ה-13 בליגה הצרפתית, המשיכה את הכושר הנוראי שלה אחרי שהפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. פאו עלתה ליתרון בדקה ה-23 משער של מוסטפה נאמה הסנגלי, אך ספגה את השוויון אחרי כיבוש של ג'וש מאג'ה בדקה ה-41.

אם ההיגיון אומר שמפה הכל ילך קל יותר לבורדו, לא כך חשבה הקבוצה הצנועה מהליגה השלישית, שנתנה לסוזה וחניכיו להנות מהשוויון לשתי דקות בלבד ובדקה ה-43 החזירה לעצמה את היתרון משער של יאנקובה ז'ארז'ו. האורחת הצליחה להשוות בזכות שער של ניקולאס דה פרוויל, שקבע 2:2 בדקה ה-81 (שמונה דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף) ושלח את ההתמודדות להארכה.
 
 
ובהארכה שוב חזר הניגון. כולם חשבו שכשהתוצאה שווה לבורדו יהיה קל יותר לשחק וכמובן שהכושר הגופני ישחק תפקיד ב-120 הדקות, אך שוב הקבוצה מהליגה השלישית צחקה והשיגה ניצחון פשוט מדהים עם שער דרמטי של לאמין גיי בדקה ה-117. בכך, פאו חתמה את המשחק עם סנסציה מדהימה ונתון יוצא דופן – שלוש בעיטות למסגרת ושלושה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי