"באיירן מינכן לעולם לא תחתים את שחקן מנצ'סטר יונייטד, הוא בעייתי"

play
שחקני מנצ'סטר יונייטד | Matt McNulty / Stringer
ניצחון ראשון אי פעם באולד טראפורד: בורנמות' הביסה 0:3 את יונייטד 01:47

שחקן העבר מריו באסלר שכבש בגמר ב-1999, סבור שלאנגלי אין את האישיות הנדרשת בשביל לשחק במועדון הפאר הגרמני: "חייב לשנות גישה". על השדים האדומים: "אין להם אף שחקן ששווה הרכב בבאיירן"

(גודל טקסט)

בצל השמועות על התעניינות מצד יובנטוס ודורטמונד, אקס באיירן מינכן מריו באסלר מאמין שהבווארים לעולם לא יחתימו שחקן עם "גישה בעייתית" כמו של ג'יידון סאנצ'ו. כידוע, האנגלי הודח מסגל מנצ'סטר יונייטד לאחר עימות פומבי עם אריק טן האח ומאז הוא לא בתוכניות של המאמן, שנחוש להיפטר מחוזהו הכבד (כ-250 אלף ליש"ט לשבוע) בחלון ההעברות של חודש ינואר.

באסלר, שכבש את שער היתרון בבעיטה חופשית בהפסד המפורסם של באיירן למנצ'סר יונייטד בגמר ליגת האלופות ב-1999, סבור שהאישיות של סאנצ'ו לא מתאימה למועדון ממינכן. "באיירן מאוד קפדנית וכשהיא מחתימה שחקן, הוא צריך שתהיה לו אישיות שתתאים למועדון. סאנצ'ו אולי כדורגלן טוב, אבל באיירן לא הייתה מחתימה אותו כי הוא לא מה שהם מחפשים באדם. הוא היה טראבל מייקר גם בדורטמונד והוא חייב לשנות את הגישה הבעייתית שלו".

סאנצ'ו וטן האח | אימג'בנק GettyImages, OLI SCARFF/AFP

באסלר התייחס גם להארי קיין, שהצטרף הקיץ מטוטנהאם לקבוצה ממינכן ופתח את העונה בצורה מדהימה: "הוא יהפוך לאגדת באיירן ולאחד החלוצים הגדולים ששיחקו במועדון. הוא יכול לנפץ את שיא השערים של רוברט לבנדובסקי לעונה בבונדסליגה". לקראת המשחק בין הקבוצות הערב בליגת האלופות, שחשוב בעיקר ליונייטד, הוסיף כדורגלן העבר: "אין למנצ'סטר יונייטד שחקן אחד שיש לו מקום בהרכב באיירן מינכן. יונייטד היא כבר לא הקבוצה האנגלית הגדולה ביותר, כמו שהיא הייתה בתקופות מסוימות כשאני שיחקתי".

מנצ'סטר יונייטד הובכה קשות בשבת באולד טראפורד כאשר הובסה 3:0 על ידי בורנמות', באיירן מינכן הושפלה הרבה יותר כשנמחצה 5:1 בידי איינטרכט פרנקפורט במשחק חוץ. כעת הן נפגשות באנגליה כאשר השדים האדומים צריכים לנצח בשביל לשמור על הסיכוי להעפיל לשמינית הגמר, אבל לא תלויים בעצמם וצריכים בנוסף לניצחון שיסתיים המשחק בין קופנהאגן לגלאטסראיי בתיקו, בעוד הבווארים הרגועים הבטיחו את המקום הראשון ואיתו את הכרטיס לשלב הבא.

הארי קיין | Markus Gilliar – GES Sportfoto / Contributor

המשחק הקודם בין הקבוצות בספטמבר הסתיים ב-3:4 לטובת באיירן בגרמניה, כשבאולד טראפורד ניצחו הבווארים רק פעם אחת – ברבע גמר ליגת האלופות באפריל 2001.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי