שחקני מנצ'סטר יונייטד דורשים להחזיר את השחקן ש"מתאמן כמו חיה"

play
ברונו פרננדש, אנתוני מרסיאל, מרכוס רשפורד, שחקני מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, Pakawich Damrongkiattisak
לראשונה זה 101 שנה: ניצחון שלישי ברציפות לניוקאסל על מנצ'סטר יונייטד 05:57

ב"מירור" מדווחים שהשחקנים לוחצים על המועדון להשיב לפעילות את ג'יידון סאנצ'ו שלא מתאמן עם הקבוצה מאז העימות הפומבי עם המאמן אריק טן האח. וגם: אם תגיע הצעה, רפאל וראן צפוי להימכר כבר בינואר

(גודל טקסט)

ב"מירור" האנגלי מדווחים שג'יידון סאנצ'ו "מתאמן כמו חיה" וטוענים ששחקני מנצ'סטר יונייטד קוראים להחזירו לקבוצה, לאור הכושר הירוד שבו נמצאים מרכוס ראשפורד ואנטוני מפתיחת העונה. כידוע, שחקן הכנף האנגלי לא מתאמן עם חבריו מאז העימות הפומבי עם המאמן אריק טן האח והפעם האחרונה שהוא זכה לדקות הייתה אי שם בחודש אוגוסט.

כזכור, טן האח טען ששחקן הכנף "לא מתפקד ברמה הנדרשת" וסאנצ'ו מצדו הבהיר כי הפכו אותו ל"שעיר לעזאזל". על פי הדיווח, ההולנדי הסביר שהאנגלי יוכל להשתלב מחדש בקבוצה אם יתנצל, אך זה עדיין לא קרה ובאנגליה כבר נכתב שהמועדון ינסה להיפטר מחוזהו הכבד של השחקן בחלון ההעברות של חודש ינואר, כשיובנטוס האיטלקית הוזכרה כמועמדת מובילה לצרפו.

הבוקר נכתב כי "הם דיברו עם טן האח על הכיוון הלא נכון שהמועדון הולך אליו, וחלקו עמו מהניסיון שלהם במועדונים גדולים אחרים. הם מרגישים שהוא צריך להיות רגיש יותר. אבל המאמן מרגיש שהוא הבוס וחייב לעשות את הדברים בדרך שלו ולהיות זה שמקבל את ההחלטות. בעקבות זאת, חלק מהשחקנים טוענים שהוא מקובע ועקשן מדי, 'רובוטי מדי', ובמיוחד לא אוהבים את הדרך שבה התייחס אל סאנצ'ו".

ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד | GettyImages

שחקן נוסף שעשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בינואר הוא הבלם רפאל וראן, שכידוע לא מרבה לשחק לאחרונה. על פי הדיווחים באנגליה, המועדון "פתוח להצעות" עבור הצרפתי, כאשר בין המחזרות נמצאות באיירן מינכן ואל איתיחאד הסעודית, כשתג המחיר המסתמן הוא כ-30 מיליון יורו.

מנצ'סטר יונייטד המאכזבת הפסידה לניוקאסל 1:0 במחזור הליגה האחרון, ולפני כן היא סיימה בתיקו 3:3 בחוץ מול גלאטסראיי שקירב אותה להחדה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים.

סוף הדרך? וראן | GettyImages, Alex Caparros

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי