מנצ'סטר יונייטד ודורטמונד רוקמות טרייד מסקרן, אבל יש רק בעיה אחת

play
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח | GettyImages, Alex Livesey
צפו: צמד גדול של מקטומיניי העניק למנצ'סטר יונייטד 1:2 על צ'לסי 04:29

ב"בילד" מדווחים שג'יידון סאנצ'ו עשוי לשוב למועדון בו פרץ ואילו דוניל מאלן שמוערך על ידי אריק טן האח יעשה את הדרך ההפוכה, אולם שכרו הגבוה של האנגלי עלול להוות מכשול והוא יצטרך לקצץ משמעותית

(גודל טקסט)

ב"בילד" הגרמני מדווחים על טרייד אפשרי בין מנצ'סטר יונייטד לבורוסיה דורטמונד, שבמסגרתו ג'יידון סאנצ'ו יחזור לשורות האקסית שלו ואילו דוניל מאלן יעשה את הדרך ההפוכה. לפי הפרסום, אריק טן האח מעריך מאוד את החלוץ ההולנדי, שלאחרונה החליף סוכן במטרה לעבור לפרמיירליג. מאלן הצטרף לסוכנות של מייקל סטיבנס, שאחראית בין השאר להעברתו של ראסמוס הוילונד מאטאלנטה לתיאטרון החלומות ו"דואגת לאינטרסים של טן האח", מה שעשוי לסלול את הדרך.

עוד נכתב כי דורטמונד תסכים לצרף את סאנצ'ו בהשאלה ולמכור את מאלן תמורת כ-30 מיליון יורו, הסכום אותו היא שילמה לפ.ס.וו עבור ההולנדי בקיץ 2021. שכרו האסטרונומי של סאנצ'ו (350 אלף ליש"ט לשבוע) מסתמן כרגע כמכשול הגדול ביותר, שכן המועדון הגרמני לא משלם סכומים כאלה והשחקן שרוצה לחזור ליהנות מכדורגל יצטרך לקצץ משמעותית על מנת לשוב לקבוצה בה פרץ.

ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan

כידוע, דורטמונד מכרה את סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד ב-2021 תמורת 73 מיליון ליש"ט, אבל שחקן הכנף האנגלי לא הצליח לשחזר באנגליה את היכולת המצוינת שהציג בגרמניה, ולאחרונה נזרק מסגל הקבוצה וירד להתאמן עם הנוער לאחר עימות פומבי עם טן האח. בארבע עונות בבורוסיה דורטמונד הבקיע סאנצ'ו 50 שערים ובישל 64 והציפיות ממנו היו גבוהות במיוחד.

לאחרונה דווח כי יונייטד רוצה להיפטר מחוזהו הכבד של סאנצ'ו, שהוזכר גם כמועמד להצטרף ליובנטוס. במקביל, חבריו לקבוצה דרשו להחזירו לסגל ובאנגליה נטען שהוא "מתאמן כמו חיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי