גררו לא הגיע לקריית שלום, שחקנים: "ההדחה נגד סודובה יושבת בראש"

מכבי ת"א נחתה בליטא כדי לנקום ביריבה שהדיחה אותה אשתקד . תערוך במאריופול את האימון המסכם. הפנמי הודיע ליואב זיו שיאחר והגיע ישירות לנתב"ג. דן ביטון בתמונת ה-11. יונתן כהן, גולסה, חוזז ופיבן נותרו בארץ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב נחתו היום (שלישי) בקובנה, ליטא, לאחר ארבע שעות טיסה בתקווה להעפיל לשלב השלישי במוקדמות ליגת האלופות ולמחוק את טראומת סודובה מתקופת ולדימיר איביץ' אז הפסידה הקבוצה בשני המפגשים אשתקד (פעמיים 2:1). האלופה תפגוש מחר (רביעי, 18:55, ספורט1) את הליטאים. הגרלת השלב הבא תיערך ביום שני והאלופה מאוד רוצה להיות שם. מזג האוויר במדינה נוח למדי, 21 מעלות. כרגע עושה הקבוצה את דרכה באוטובוס למאריופול שם תקיים אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק מחר.

עוד קודם לכן, בבוקר, מספר שחקנים לא הגיעו למפגש בקריית שלום משם יצאה הקבוצה לנתב"ג. מי שלא הופיע להתכנסות במפתיע הוא אדוארדו גררו הצעיר שאיחר והודיע למנהל הקבוצה יואב זיו כי הוא יגיע ישירות לנתב"ג. השחקן הגיע בזמן לטיסה ולא נראה כי הוא ייענש. אייל גולסה השרוי באבל על מות אביו לא יהיה כמובן בסגל כמו יונתן כהן שמאז יום חמישי לא התאמן עם הקבוצה והוחלט להשאירו בארץ, סובל מכאבים בצוואר.

טל בן חיים, מאור קנדיל | מכבי תל אביב
איתן טיבי, אילון אלמוג, שרן ייני | מכבי תל אביב

מכבי ת"א תחסר גם את שחר פיבן ומתן חוזז הפצועים. באשר לכהן, השחקן כזכור לא שיחק נגד ריגה שכן בשנה שעברה הורחק נגד סודובה. כהן היה אמור לפתוח בהרכב על חשבון גררו וכעת נראה שמי שיחליפו, כמובן ללא קשר לאיחור, הוא דן ביטון שנראה מצוין נגד בני סכנין בגמר גביע הטוטו. לפני יומיים אמר שחקן במועדון שהקשר הולך לתת עונה חלומית ואין ספק שהוא השתלב נהדר בקריית שלום.

דוניס לא צפוי לערוך שינוים משמעותיים בהשוואה למשחק נגד ריגה ואם כן אז בחוליית ההתקפה. אחד השחקנים בקבוצה אמר הלילה: "ההדחה מול סודובה בהחלט יושבת בראש, הפעם נבוא מוכנים יותר ונעשה הכל על מנת להעפיל לשלב הבא, זה חשוב לא רק לנו השחקנים אלא גם לגולדהאר ולאוהדים. הם רוצים לראות את הקבוצה שלהם ממשיכה לשלבים הגבוהים באירופה".

אבי ריקן | מכבי תל אביב
איתי שכטר | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי