גריזמן עשוי לרדת לספסל, פירפו יפתח נגד פרנצווארוש?

אנטואן גריזמן | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

ברצלונה תפתח את ליגת האלופות במשחק ביתי נגד ההונגרים: קוטיניו ופאטי יחזרו להרכב גם פיאניץ' בתמונה, בעוד הצרפתי ובוסקטס צפויים לנוח לקראת הקלאסיקו. קומאן מתלבט לגבי המגן השמאלי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

קצת יותר מחודשיים אחרי ה-8:2 נגד באיירן מינכן שטלטל את הספינה, ברצלונה תפתח הערב (שלישי) עונה אירופית חדשה במשחק בית נגד פרנצווארוש ההונגרית, כשזו תהיה החזרה הגנרלית שלה לקלאסיקו מול ריאל מדריד בשבת. הבלאוגרנה מגיעים אחרי הפסד 1:0 לחטאפה והמאמן רונאלד קומאן יודע שהתוצאה היחידה שבאה בחשבון הערב היא ניצחון, לכן הוא יבצע מספר שינויים בהרכב שפתח לפני שלושה ימים.

אנסו פאטי ופיליפה קוטיניו ישובו ל-11 אחרי שקיבלו מנוחה על מנת להתאושש מפגרת הנבחרות, כאשר קומאן עשוי לשלב את מיראלם פיאניץ' בקישור על מנת להכניס אותו לעניינים לאור השתלבותו האיטית של הבוסני בקבוצה. מי שיירד לספסל במקרה שפיאניץ' יפתח הוא סרחיו בוסקטס, ששיחק 90 דקות במדי נבחרת ספרד בפגרה והשלים משחק שלם נוסף נגד חטאפה בשבת, כך שבבארסה יעדיפו לשמור עליו לקלאסיקו.

על פי כלי התקשורת בקטלוניה, ההתלבטות של קומאן נוגעת לעמדות המגנים. סרג'יניו דסט שהגיע לפני פגרת הנבחרות שיחק עד כה רק בצד שמאל למרות שהוא בכלל מגן ימני, אך עשוי להמשיך באותו אגף לאור חסרונו של ג'ורדי אלבה הפצוע. האלטרנטיבה היחידה היא להכניס את ג'וניור פירפו להרכב כמגן שמאלי ולהעביר את דסט לתפקידו הטבעי במקומו של סרג'י רוברטו, אלא שפירפו מיעט לשחק בחודשים האחרונים ושיתופו יהווה הימור מסוים.

ההפתעה ב-11 עשויה לבוא בחוליית ההתקפה: אנטואן גריזמן המאכזב שיחק 172 דקות במדי צרפת בשבוע שעבר והוחלף נגד חטאפה בדקה ה-79, כך שלא מן הנמנע שיירד לספסל נגד פרנצווארוש. לא בטוח כיצד זה ישפיע על הצרפתי, שנראה חסר ביטחון לחלוטין ואף רשם החמצה גדולה במשחק האחרון, כאשר בתום ארבעה מחזורי ליגה הוא עדיין לא מצא את הרשת.

דסט עשוי לחזור לתפקידו הטבעי בימין | Xavier Bonilla/NurPhoto via Getty Images

כך או כך, ברצלונה תנסה לרשום הערב משחק 32 ברציפות ללא הפסד בקאמפ נואו בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהפעם האחרונה בה נוצחה הייתה ב-2009 נגד רובין קאזאן. הבלאוגרנה גם לא הפסידו במשחקם הראשון במפעל הבכיר באירופה מאז עונת 1997/98, אז הייתה זו ניוקאסל שחזרה מקטלוניה עם 2:3 יקר. בארסה מחזיקה במאזן מושלם בארבעת המפגשים שלה עם יריבות הונגריות.

ומה עם ליאו מסי? הכוכב הגדול, שעדיין לא הבקיע שער שדה העונה בליגה, יקווה להיכנס לקצב בליגת האלופות, שבה אף שחקן לא הבקיע יותר ממנו בשלב הבתים – 68 שערים. מסי היה מעורב לפחות בשער אחד בכל אחת מ-43 ההופעות האחרונות שלו בהרכב, עם 56 כיבושים ו-16 בישולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי