גריזמן שוב תחת אש, קומאן: "לא חושב שהיה VAR במשחק"

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

ברצלונה רשמה הפסד בכורה העונה ב-1:0 לחטאפה, הצרפתי קיבל את מבוקשו, אך שוב לא הצליח להשפיע וספג מהתקשורת. המאמן טען למילים קשות שנאמרו על ידי המגן ניום והתלונן שלא נשרק פנדל בעקבות מרפק לפניו של מסי

קבוצות: ברצלונה חטאפה
(גודל טקסט)

שבוע לפני הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד, אפשר לומר שספרד בהלם מתוצאות אתמול. ריאל מדריד נכנעה 1:0 לקאדיס, מיד לאחר מכן הפסידה ברצלונה באותה תוצאה לחטאפה והפסדי הבכורה של שתי הענקיות בעונת 2020/21 יצרו לא מעט כותרות הבוקר (ראשון).

"ללא שער", הייתה הכותרת בעיתון ספורט כשברקע תמונה של אנטואן גריזמן מתוסכל. הבחירה דווקא בגריזמן אינה מקרית, אחרי שהשבוע הצרפתי העביר ביקורת מרומזת על כך רונאלד קומאן כשאמר: "בנבחרת צרפת המאמן מבין אותי ונותן לי ביטחון".

קומאן דווקא נתן לגריזמן לשחק אתמול במרכז ולא באגף, אך גם זה כשל ועל כך נכתב בספורט: "גריזמן לא עשה שום דבר מיוחד או נראה מרוכז יותר כששיחק בתור '9 מדומה' ובסופו של דבר שוב הוחלף (לא השלים 90 דקות בקבוצה מאז אמצע יוני). הוא עדיין לא כבש או אפילו בישל מאז שהכדורגל הושבת בגלל הקורונה". למעשה, לגריזמן העונה יש 264 דקות בארבע הופעות, בהן בעט פעם אחת לשער ולא מעבר.

גריזמן על שער העיתון "ספורט"
גריזמן שוב על המוקד | "ספורט"

בברצלונה גם התאכזבו אתמול מהחלטת השוער ומהיעדר התערבות ה-VAR, על אף שמגן חטאפה אלאן ניום נראה שולח מרפק לפניו של ליאו מסי וגם מסנן מספר מילים לעברו של קומאן, שתקף לאחר המשחק: "ניום אמר לי דברים מאוד מכוערים. אמרתי לבורדאלאס (מאמן חטאפה) שהוא לא הפגין כבוד כלפיי. אני לא מתכוון לחזור על מה שנאמר".

קומאן גם נשאל על החלטת השופט שלא להרחיק את המגן וגם נשאל על הפנדל שנשרק נגד קבוצתו והוביל להפסד, שספק אם היה צריך להישרק: "אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל תצפו בכל המשחק ותסתכלו על כל העבירות שנשרקו, על הכרטיסים – לכל אחד יש דעה ולשופטים יש עבודה מאוד מסובכת, אבל תשפטו בעצמכם. יש שופט, שני קוונים, צוות VAR…בעצם, אני לא יודע אם היה VAR היום", עקץ קומאן וסיכם, "הפסדנו היום ועלינו להסתכל על עצמנו, זה הדבר הכי חשוב".

ליאו מסי
ה-VAR לא התערב. מסי לאחר המרפק | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

בורדאלאס מצדו השיב לטענות של קומאן והגן על ניום: "קומאן אכן אמר לי את זה, אבל עדיין לא דיברתי עם ניום. אשוחח איתו על כך, אבל אני בספק שהוא אמר את זה. הוא שחקן מאוד תחרותי ואחד שאוהב את המשחק, אבל אני לא חושב שמישהו יכול להרשות לעצמו להתנהג ככה. גם אמרתי לקומאן שאני בספק אם ניום דיבר ככה".

המאמן המנצח גם אמר על ברצלונה בקצרה: "הצלחנו היום לנטרל את ברצלונה. זה נכון שמסי וגריזמן הגיעו למצבים, אבל במחצית השנייה הצלחנו לעצור אותם, הגענו למצבים וניצחנו בצדק".

שחקן נוסף שהתקשורת בברצלונה ביקרה את יכולתו היה עוסמאן דמבלה, שפתח בהרכב לראשונה מזה 11 חודשים, מאז ה-23.11.2019, אולם אחרי 61 דקות בהן כלל לא בעט לשער או הצליח ליצור הזדמנויות באגף שמאל, פשוט הוחלף. "הוא לא לקח את ההזדמנות שלו", נכתב ב"ספורט".

עוסמאן דמבלה, רונאלד קומאן
דמבלה וקומאן. לא השפיע | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

שחקן נוסף שפתח בהרכב, למעשה לראשונה, הוא פדרי הצעיר שאמר בסיום: "הגשמתי חלום היום לפתוח בהרכב ברצלונה, אבל אני מאוד מאוכזב מההפסד. עלינו לבדוק איפה טעינו ומה עשינו לא נכון ולהשתפר לקראת ההמשך, כי יש לנו קבוצה טובה".ב"רדיו קטלוניה" העניקו לפדרי את תואר מצטיין המשחק.

שער ה"מונדו דפורטיבו"
הגדולות הפסידו שבוע לפני הקלאסיקו. שער המונדו דפורטיבו | מונדו דפורטיבו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי