פירלו קרא לשחקני יובה אגואיסטים, ארתור התקשה לנשום ולרוץ

אלברו מוראטה , פדריקו קייזה | Laszlo Szirtesi/Getty Images

באיטליה התמוגגו מהשילוב הקטלני בהתקפה יובנטוס: "מוראטה הוא הזהב של פירלו, דיבאלה הג'וקר". ראמזי נפצע וייבדק, מוראטה החמיא לכריסטיאנו: "אני לא צריך להגיד מי זה רונאלדו ומה הוא עושה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס המשיכה אמש (רביעי) בכושר הנהדר שלה נגד פרנצווארוש ההונגרית בשלב הבתים של ליגת האלופות, וכבשה רביעייה שנייה השבוע אחרי ה-1:4 על ספציה מוקדם יותר. הגברת הזקנה עדיין מדורגת במקום השני בבית ז', במרחק שלוש נקודות מברצלונה שעדיין משולמת.

למרות זאת, מאמן יובנטוס, אנדראה פירלו נשמע ביקורתי כלפי שחקניו ואמר לאחר המשחק: "אנחנו מרוצים מהתוצאה אבל היינו יכולים לשחק טוב יותר. עשינו טעויות מיותרות וטיפשיות, אבל כנראה שהיו סיבות לכך. הדבר החשוב ביותר הוא שהשגנו ניצחון, אבל אנחנו חייבים להשתפר"

על הדברים שלא אהב: "במקרים מסויימים היינו יכולים לשחק טוב יותר מול השער, אבל הם שמרו עלינו טוב. אני מדבר עם השחקנים שלי הרבה, אבל בסופו של היום הם מקבלים את ההחלטות על המגרש. הם היו צריכים להיות פחות אגואיסטים ולהרוג את המשחק בשלב מוקדם יותר".

על החילוף של ארתור אמר האיטלקי: "הוא לא הרגיש טוב מההתחלה, הוא היה חולה ותשוש, היינו מוכנים להחליף אותו אחרי 20 דקות אבל הוא רצה לשחק מחצית. בדרך כלל הוא יצטרך לשחק בעמדה יותר קדמית מהיום, אבל הוא התקשה לנשום ולרוץ"

יובה זכתה לשבחים גם מהתקשורת, ומי שסחט את רוב המחמאות בעיתון ה'גאזטה דלו ספורט' הוא אלברו מוראטה, החלוץ הספרדי שהצטרף בקיץ והעלה את מאזנו לארבעה שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות, עד כה היה מעורב בשמונה שערים בשבעת המשחקים בהם שותף. ורושם ממוצע של שער או מבשל כל 70.5 דקות העונה במדי הגברת הזקנה: "מוראטה הוא הזהב של פירלו, דיבאלה הוא הג'וקר", רשם הפרשן פרנסיסקו פונטנה.

גם בטוטוספורט התמוגגו מהניצחון של הגברת על הזקנה על פרנצווארוש: "המופע של דיבאלה ומוראטה" נכתב בראשית.

לה גזטה דלו ספורט הבוקר | צילום מסך

הספרדי עצמו אמר לאחר המשחק: "כל מי שעושה דרך בקריירה או בחיים לומד הרבה דברים. שהגעתי אמרתי שהתבגרתי, ולמרות כל מה שכבר עשיתי בקריירה אני רוצה עדיין להשתפר. בסופו של היום, אני צריך לעזור לקבוצה, להיות כל הזמן בתנועה וללחוץ".

מוראטה המשיך: "אני מרגיש יותר שלם אחרי שאני כובש. ככל שהעונה מתקדמת אני משתפר.. אני מרגיש מבוקש ורצוי ביובנטוס. יש לי את כל מה שאני צריך כדי להרגיש טוב. אם נמשיך ככה, נגיע רחוק". על שיתוף הפעולה עם CR7 אמר מוראטה: "אני לא צריך להגיד מי זה כריסטיאנו רונאלדו ומה הוא עושה. הוא תמיד זמין, כולם אוהבים אותו, הוא השחקן הכי חשוב שלנו וכולנו מקווים שהוא יקח אותנו הכי רחוק שאפשר".

"אף אחד לא רצה לקום": איך הסועדים הגיבו כשרונאלדו בא למסעדה?

בנושא אחר, ארון ראמזי נפצע אתמול והוחלף בדקה ה-53 עם פגיעה בשריר. הוולשי סובל מפציעה שנייה החודש, לאחר שנפצע רק לפני שלושה שבועות עם נבחרתו. בהמשך היום תתברר חומרת הפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי