פפ עקף כל מאמן: "שיחקנו מדהים". נתון אדיר לפודן

פפ גווארדיולה | Tom Flathers/Manchester City FC via Getty Images

מנצ'סטר סיטי הבטיחה את מקומה בשמינית גמר הצ'מפיונס אחרי ה-0:1 על אולימפיאקוס, המאמן ספד למראדונה והצליח להשלים 12 עליות לנוקאאוט ב-12 ניסיונות: "תמכנו באגוארו". הכוכב הצעיר ממשיך ללהוט

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

במשחק חד צדדי לחלוטין, מנצ'סטר סיטי גברה אתמול (רביעי) 0:1 על אולימפיאקוס בשלב הבתים של ליגת האלופות, שמרה על מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים והבטיחה רשמית את מקומה בשלב שמינית הגמר של המפעל. זה אמנם נגמר בתוצאה מינימלית, אך ההופעה עצמה הייתה הרבה יותר טובה ורק במזל היוונים ניצלו מהפסד גדול יותר.

מאמן הסיטיזנס, פפ גווארדיולה, הצליח להעפיל בפעם ה-12 ב-12 ניסיונות משלב הבתים אל שלב שמינית הגמר. זהו הנתון הטוב ביותר של כל מאמן עם 100% הצלחה בעלייה מהבתים לנוקאאוט, והספרדי הצליח לעקוף את כל יריביו בדרך לשיא ייחודי.

מי שכבש את השער היחיד במשחק היה פיל פודן, שנהנה מבישול נהדר של ראחים סטרלינג עם העקב בדקה ה-36. הכוכב הצעיר ממשיך ללהוט ולפרוץ, ואתמול הוא כבש את שערו העשירי ב-2020 – שזה יותר מכל קשר אחר של קבוצת פרמיירליג בשנה הקלנדרית האחרונה, לא כולל שערים בפנדלים.

פיל פודן | MB Media/Getty Images

"סטרלינג שחקן נהדר באיזורים האלו ואיכשהו הוא ראה אותי ומסר לי עם העקב", אמר פודן לאחר המשחק. "כיף לשחק איתו ואני מודה לו על הבישול הזה. ההחמצות? זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו, אבל אנחנו כן יוצרים מצבים ומקווים שבהמשך גם ננצל אותם ונעשה את המשחקים יותר נוחים".

גווארדיולה דיבר על פטירתו של דייגו מראדונה: "ראשית כל תמכנו בסרחיו אגוארו, מכיוון שדייגו הוא הסבא של בנו של החלוץ, בנחמין. יש מעט שחקנים מדהימים בכל ההיסטוריה, ומראדונה הוא אחד מהם. עבור האנשים מהדור שלנו, של מונדיאל 1986 במקסיקו והאחרים, הוא הפך את הספורט לגדול יותר. אני שולח בשם כל מנצ'סטר סיטי חיבוק גדול לכל המשפחה שלו".

המאמן הספרדי דיבר גם על המשחק עצמו: "שיחקנו בצורה מדהימה, אך לצערי לא הצלחנו לכבוש עוד שערים. בעטנו הרבה מאוד לשער והיינו טובים בכל חלק של המגרש. עלינו לשמינית הגמר ועכשיו אנחנו יכולים להתמקד בליגה ובשאר המפעלים. השערים עוד יגיעו, עוד נשבור את זה".

בנחמין אגוארו, דייגו מראדונה | Rodrigo Valle/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי