אחרי 2778 ימים: הפסד ביתי לברצלונה באלופות. מוקוקו עשה היסטוריה

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

יובנטוס השפילה את ברצלונה, ששברה שיאים שליליים בקאמפ נואו. היהלום של דורטמונד הפך לשחקן הצעיר ביותר ששיחק בליגת האלופות, נתון מביך לארסיבלאגה

(גודל טקסט)

מחזור הנעילה של שלב הבתים בליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם תוצאות מדהימות ואירוע חסר תקדים אחד במשחק שפוצץ בין פריז סן ז'רמן לאיסטנבול בשאקשהיר. מי שאחראית לרוב המספרים שלנו הערב, היא ברצלונה, שרשמה את אחד הערבים העגומים ביותר שלה בליגת האלופות אחרי הפסד 3:0 מביך ליובנטוס ורונאלדו בקאמפ נואו.

הפעם האחרונה שברצלונה ספגה יותר משער אחד במשחק בית בליגת האלופות הייתה במאי 2013, אז הפסידו 3:0 לבאיירן מינכן.
לראשונה משנת 2003, מנצ'סטר יונייטד ספגה שלושה שערים בשני משחקים רצופים. בפעם הקודמת שזה קרה, היא שיחקה פעמיים נגד ריאל מדריד.
עברו 2778 ימים מאז הפסד הבית האחרון של ברצלונה בליגת האלופות, באותו משחק שהפסידו 3:0 לבאיירן מינכן.

ברצלונה ספגה שני שערים במשחק בית בליגת האלופות תוך 20 דקות לראשונה בהיסטוריה.
עוד ברצלונה. הקטאלונים הפסידו בשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה משנת 2016, אז נכנעו למנצ'סטר סיטי.
ומה עם מסי? הפרעוש בעט שבעה פעמים למסגרת הערב. זו כמות הבעיטות הגדולה ביותר ששחקן בעט בליגת האלופות מבלי להבקיע מאז 2003/04.
כריסטיאנו רונאלדו העלה את מאזנו הערב ל-752 שערים בקריירה.

בגיל 16 ו-18 ימים, יוסופה מוקוקו הפך לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה שמשחק בליגת האלופות. הוא שבר את שיאו של באבאיארו ב-67 ימים.
קפה ארסיבלאגה ספג שבעה שערים בארבעת ההופעות שלו העונה בצ'לסי, ווילי קבאלז'רו ואדוארדו מנדי ספגו את אותה כמות שערים ביחד ב-15 משחקים בעונת 2020/21

השער של אנחליניו נגד מנצ'סטר יונייטד, הוא המהיר ביותר שהשדים האדומים ספגו מאז השער שספגו מאלאן במדי בראגה בשנת 2012.
צ'ירו אימובילה הוא השחקן האיטלקי השלישי בכל הזמנים שכובש בכל ארבעת המשחקים הראשונים שלו בליגת האלופות, אחרי אלסנדרו דל פיירו ופיליפו אינזגי.

ג'יאנלואיג'י בופון שפתח בין הקורות של יובנטוס הערב מציין את העונה ה-17 שלו במפעל. רק כריסטיאנו רונאלדו (18 עונות), ראיין גיגס (19 עונות) ואיקר קסיאס (20 עונות) מאפילים עליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי