אחרי האנגליות: הסופרליג קרסה, בעלי מנצ'סטר יונייטד התנצל

הסופרליג | ספורט1 / Getty Images

גלייזר במכתב לאוהדים: "טעינו, עכשיו אנחנו רוצים לתקן את הדברים. רצינו לתקן את הכדורגל האירופי, אבל הסופרליג זו לא הדרך". נשיא יובנטוס הודה כי לאור הנטישה ההמונית אין אפשרות להמשיך בפרויקט

(גודל טקסט)

בצל פרישתן של שש הקבוצות האנגליות מהסופרליג, רבים מעולם הכדורגל וביניהם שחקנים של הקבוצות הנוטשות, ביקרו את המפעל החדש וחגגו את קריסתו. בין השחקנים ניתן למצוא את ג'רארד פיקה, ראחים סטרלינג, בנג'מין מנדי, ואת קפטן ליברפול, ג'ורדן הנדרסון, שפרסם הודעה בשם כל שחקני הקבוצה.

לפניכם כל ההתפתחויות החדשות סביב הקמת הסופרליג ומה שנראה כמו קריסתה תוך יומיים בלבד:

18:45: גם ג'ואל גלייזר, בעלי מנצ'סטר יונייטד, פרסם מכתב לאוהדי הקבוצה ובה התנצל על כך שהמועדון היה חלק מהסופרליג: "הבהרתם לנו היטב בימים האחרונים כמה תשוקה מפיק הכדורגל. האזנו להתנגדות הגדולה שלכם לסופרליג. טעינו, אנחנו רוצים להראות לכם עכשיו שאנחנו יכולים לתקן את הדברים. אני מחויב באופן אישי לבנות מחדש את האמון בינינו. אנחנו עדיין חושבים שהכדורגל האירופי צריך שינוי, אך עם זאת אנחנו מבינים שהסופרליג לא הייתה בדרך הנכונה לעשות את זה. יש למנצ'סטר יונייטד מורשת עשירה ואנחנו מכירים האחריות שלנו לקיים את המסורת הזו".

14:40: אחרי כל ההצהרות של אניילי, נשיא יובנטוס, כעת גם המועדון הודיע רשמית שהוא משוכנע בנחיצות ליגה כמו הסופרליג, אולם מודע לכך שבמתכונת הנוכחית הליגה לא תוכל לצאת לפועל. בנוסף, הובהר שהקבוצה נותרה מחויבת ליצירת פרויקט כמו הסופרליג עבור החברה ותעשיית הכדורגל כולה.

14:25: גם מילאן פרשה רשמית מהסופרליג. המשמעות: נותרו ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס. לפי הודעת הרוסונרי, "הקול והדאגה שהשמיעו אוהדים בכל רחבי העולם היו ברורים. אנחנו חייבים להישמע לדעה של אוהבי הספורט".

13:07: אינטר מצטרפת לנטישה ההמונית:

12:55: אתלטיקו מדריד מודיעה רשמית על עזיבתה: "עבור המועדון, ההרמוניה בין כל מי שמרכיב את משפחת ה"רוחיבלאנקוס" היא קריטית, בעיקר האוהדים. הקבוצה והמאמן הביעו שביעות רצון מההחלטה".

12:14: נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי, הודה בשיחה עם "רויטרס" כי לאור הפרישה ההמונית, אין אפשרות להמשיך בפרויקט הקמת הסופרליג: "צריך להיות כנים, במצב הנוכחי זה בלתי אפשרי. אני משוכנע ביופי של הפרוייקט והוא היה יוצר את התחרות הטובה בעולם".

10:00: בעלי ליברפול, ג'ון וו. הנרי שהיה אחד מיוזמי הליגה, פרסם סרטון התנצלות. אוהדי ליברפול ציפו להתנצלות לא רק מצד המועדון, אלא בעיקר מצד הבעלים וכעת היא הגיעה. הנרי התנצל על "ההפרעה" שהוא יצר בפני יורגן קלופ, השחקנים, הצוות הניהולי וכמובן האוהדים – תוך שהוא מבהיר כי ליברפול לעולם לא תצא למהלכים שלא זוכים לתמיכת הקהל.

09:30: כך ברחבי העולם הציגו הבוקר בשערי העיתונים את נפילת הסופרליג תוך יומיים בלבד

באנגליה חוגגים את נפילת הליגה | מסך
גם ב"מארקה" תקפו: "סופר מגוחך" | "מארקה"
"מלחמה כוללת": שער העיתון "ספורט" | "ספורט"
שער המונדו דפורטיבו לאחר פרישת האנגליות | מונדו דפורטיבו
"סופר בריחה": שער העיתון האיטלקי "גאזטה" | גאזטה דלו ספורט

08:00: שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים את העזיבה, וגם האקס של היריבה המושבעת מנצ'סטר סיטי ואחד הקפטנים של ברצלונה, ג'רארד פיקה קורא לברצלונה לנטוש?

00:05: ג'ורדן הנדרסון מפרסם הודעה משותפת מטעם שחקני ליברפול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי