פרס מתעקש: "אי אפשר לעזוב כך את הסופרליג. אני לא מרגיש לבד"

פלורנטינו פרס | Irina R. H. / AFP7 / Europa Press Sports via Getty Images

נשיא ריאל מדריד שספג השמצות אינספור לאחר פרישת הקבוצות מהסופרליג מבהיר: "אף אחת לא שילמה את הקנס עדיין. לא הסברנו את הפורמט כמו שצריך". וגם: התמיכה מיובנטוס, אופ"א ובשורות רעות לאוהדי הבלאנקוס

(גודל טקסט)

תוך 48 שעות הפך פלורנטינו פרס למושא ללעג לאחר שהקמת הסופרליג שלו נכשלה כשהקבוצות הגדולות פרשו מהרעיון זה לאחר זה (לעת עתה). בזמן שקבוצתו שיחקה אתמול (רביעי) נגד קאדיס, נשיא ריאל מדריד התראיןי שוב והפעם בתוכנית הלילית של "El Larguero" וניסה לתקן את הרושם. הוא בעיקר הבהיר כי כנראה לא הסביר כמו שצריך את הרעיון של הטורניר החדש וכמובן מתח ביקורת על אופ"א.

פרס הבהיר: "כנראה שלא הסברנו טוב את הרעיון. אני מאוד עצוב, עבדנו על זה שלוש שנים. כרגע אף אחת לא עזבה את הסופרליג. אף אחד לא שילם את הקנס. כמה זה עולה לפרוש ככה? אני לא מתכוון לומר. הדבר הראשון שסיכמנו הוא להסביר היטב את הדברים. הדרך היחידה להכנסה היא פורמט חדש, כמובן שהחוזים מחייבים. אני לא מפחד מכל נקמה שהיא. הטלוויזיה היא זו שמגדירה את הקהל. זה לא נושא קפריזי. ריאל מדריד היא לא שלי, היא מועדון אוהדים (סוסיוס)".

הוא טוען כי אינו מרגיש לבד: "שוחחתי שלוש פעמים עם אניילי (נשיא יובנטוס). זה יהיה חטא אם זה לא יקרה אבל כרגע הרעיון מושהה. גם ז'ואן לאפורטה לא עזב. 12 קבוצות חתמו על חוזה מחייב, יכולנו לפנות לקבוצות אחרות. האנגליות הביעו עניין, יש להן בעלים אמריקאים אבל קבוצה אחת לא הרגישה בנוח וזה הביא לגל. הייתי רוצה את באיירן מינכן או פריז סן ז'רמן.

הוא תוקף את אופ"א כמובן: "אופ"א העלתה הצגה והייתה מאוד תקיפה כאילו רצחנו מישהו. מעולם לא ראיתי כך את הארגון הזה. אני באמת חושב שאין פיתרון אחר. אני גם מופתע מהם מאוד, הם התנהגו כאילו הפלנו פצצת אטום עם הרעיון הזה לסופרליג. אני חושב שהמינימום הוא לכבד אחד את השני ולנהל דיאלוג, אני 20 שנה בכדורגל ואין לי בעיות עם אף אחד. לא עם מאמן, לא עם שחקן, לא עם איש בתפקיד כזה או אחר".

הפורמט החדש ב-2024: "אנחנו צריכים את השינוי עכשיו, אי אפשר לחכות שלוש שנים. הכסף מגיע ממשחקים גדולים, שם יש תחרות, ליגת האלופות די משעממת עד רבע הגמר. צריך לעשות משחקים כמו רפאל נדאל נגד רוג'ר פדרר בטניס, משחקים ברמה העליונה, מבלי להעליב אף אחת".

ליגה סגורה: "השחקנים הקבועים (הקבוצות) הרוויחו את זה על המגרש, הן אלה עם הכי הרבה אוהדים במגרש וברשתות החברתיות. יש משחקים שאף אחד לא צופה בהם. אנחנו צריכים לחשוב רק על האוהדים, אנחנו אוהבים אותם".

פלורנטינו פרס | Eric Alonso/Getty Images

בהמשך דיבר כמובן גם על ריאל מדריד וכשנשאל על החתמות גדולות אמר הפעם: "אם קיליאן אמבפה לא יגיע השנה אף אחד לא יורה בעצמו. אם הדברים לא קורים זה משום שאי אפשר לעשות אותם. זה לא יקרה בלי ליגת העל אני חושב שמרוצים ממני. אי אפשר להחתים גלאקטיקוס כשאין הכנסה גבוהה". הנשיא הבהיר כי הקבוצה לא צריכה מהפכה: "יש לנו את השחקנים הטובים בעולם. ההגנה מעולה והיא משחקת יחד זמן רב, הקישור מהווה דוגמא. אבל כן, עלינו לרענן את ההרכב".

ההבדלים בין סרחיו ראמוס ללוקה מודריץ': "אני אוהב את ראמוס כמו בן, איך אפשר לחשוב משהו אחר. ב-2015 נלחמתי כדי שיישאר (שדרג את שכרו בצורה ניכרת). הסיפור הפעם שונה, ראמוס יודע את המצב. ההסכם עם לוקה הוא שונה".

ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה
ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה | Alex Grimm/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי