צפו בתקציר: גוואנגז'ו ר&פ הפסידה 2:1 בדרבי, שער ניצחון לפאוליניו בתוספת הזמן

דרמה בדרבי של גוואנגז'ו: ללא ערן זהבי, הקבוצה של ואן ברונקהוסט נכנעה 2:1 לאברגראנדה של קנבארו. סבע היה מעורב בשער הראשון, טאליסקה ופאוליניו הפכו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ללא ערן זהבי, שהצטרף לנבחרת ישראל, הדרבי של גוונאגז'ו נערך הערב באצטדיון בדליאן לעיני 5,000 אוהדים בקפסולות. ג'ובאני ואן ברונקהוסט ודיא סבע נאלצו להסתדר ללא הכוכב הישראלי שמחפש קבוצה חדשה בימים אלה, ופגשו היום (שישי) את האלופה, והיריבה העירונית, גוואנגז'ו אברגראנדה, בכיכובם של פאוליניו, אנדרסון טאליסקה והמאמן האיטלקי, בלם העבר האגדי, פביו קנבארו.

למרות לחץ כבד מאוד, ר&פ הצליחו לשמור על רשת נקייה, ובדקה ה-61, עלו באופן מפתיע ליתרון. קבוצה של ואן ברונקהוסט יצאה להתקפה מתפרצת כמו בספרים. דיא סבע נשלח על האגף הימני, העביר כדור רוחב לאמצע הרחבה בחצי הגובה, צ'אנג פיה הוריד את הכדור מצוין בנגיעה והואנג זינג'יו סובב את הכדור לפינה הרחוקה. 0:1 נפלא.

לא עברו 12 דקות וכבר הגיע השוויון. הלחץ של אברגראנדה השתלם, טליסקה הגיע למצב נוח ושחרר בעיטה אדירה מהרחבה שלא השאירה לשוער שום סיכוי. 1:1. הלחץ של האלופה נמשך עד הרגע האחרון, ובדקה ה-93, הגיע השער המכריע. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע לשוער, שהדף את הכדור בצורה מזעזעת, היישר לרגליים של פאוליניו, שניצל את הטעות האדירה, כבש מקרוב והעניק לאברגראנדה מהפך יוקרתי. 1:2 בדרבי של גוואנגז'ו. הקבוצה של סבע ממשיכה בעונה הנוראית שלה עם הפסד ליגה שישי העונה לאחר תשעה משחקים, ומאזן שערים מביך של 7:22. מנגד, אברגראנדה שמרה על המקום הראשון, רשמה משחק חמישי ברציפות ללא הספד וניצחון שני ברציפות על ר&פ בדרבי.

פאביו קנבארו | sina / CSL
פאוליניו | sina / CSL
שחקני גוואנגז'ו אברגראנדה | sina / CSL
אוהד גוואנגז'ו אברגראנדה | sina / CSL

דיווח: זהבי התיר את חוזהו בגוואנגז'ו, הציע את עצמו למארסיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי