מסי: "מרגיש שאלוהים רצה שאזכה בברזיל, ידעתי שבסוף זה קרה"

אחרי שזכה בתואר ראשון עם נבחרת ארגנטינה, הכוכב חשף: "הייתי יוצא עם המשפחה לחופשות והיינו סובלים, זה ניצחון היסטורי כי עשינו את זה בברזיל. הייתי צריך להיפטר מהעובדה שלא זכיתי בתואר ואין רגע טוב מזה"

(גודל טקסט)

ליאו מסי פרץ בבכי מיד עם שריקת הסיום של גמר הקופה אמריקה באצטדיון המרקאנה. בשנייה שהסתיימו חמש דקות תוספת זמן והשופט שרק לסיום, ליאו מסי נשכב על כר הדשא, תפס את הפנים והחל לבכות. במקביל, כל שחקני נבחרת ארגנטינה רצו אליו ונתנו את האות לחגיגות – ליאו מסי זכה בתואר ראשון עם ארגנטינה, הנבחרת זכתה בתואר ראשון אחרי 28 שנה וכל זה קרה על אדמת ברזיל, הנבחרת המארחת שנכנעה 1:0 לארגנטינה.

מסי חגג דקות ארוכות עם השחקנים על הדשא ובחדר ההלבשה, בין לבין הוא גם נתפס בשיחה מרגשת עם משפחתו וגם בחיבוק מרגש במיוחד עם ניימאר שהגיע לברך את החבר הטוב על תוארו ה-38 בקריירה והראשון במדים הלאומיים, אבל לקח לא מעט זמן עד שהוא התייצב מול המיקרופונים לראיון ראשון כאלוף דרום אמריקה.

וזה מה שאמר מסי לאחר המשחק: "זה משוגע לחלוטין, אני לא יכול לתאר עד כמה אני מאושר. היו רגעים עצובים בדרך, אבל תמיד ידעתי שבסוף זה יקרה. הייתי מאוד בטוח בנבחרת הזו, ידעתי עד כמה אנחנו חזקים עוד מטורניר הקופה אמריקה הקודם. זו חבורה של אנשים שדוחפת אחד את השני ובחיים לא מתלוננת".

ליאו מסי מניף את גביע הקופה אמריקה | Alexandre Schneider/Getty Images

על האמוציות הרבות על כר הדשא בסיום אמר "הפרעוש", שגם זכה בתואר מלך שערי הטורניר בזכות ארבעה כיבושים, בתואר מלך הבישולים בזכות חמישה אסיסטים וכמובן גם בתואר שחקן הטורניר בגמר החמישי שלו – הפסיד עד כה שלוש פעמים בגמר הקופה ופעם אחת בגמר המונדיאל: "המחשבות שלי היו עם המשפחה בשנייה שהסתיים המשחק – סבלנו המון לאורך הדרך, היינו יוצאים לחופשות וסובלים בימים הראשונים – הפעם זה יהיה שונה".

אם הוא הספיק לעכל את ההישג: "אני עדיין לא מבין שאנחנו אלופים, לא מעכל את מה שעשינו, אבל אני חושב שזה משחק שיירשם בדפי ההיסטוריה ולא רק בגלל שזכינו, אלא גם כי עשינו את זה בברזיל. אמרתי לשחקנים שכולנו יחד זה העתיד של נבחרת ארגנטינה ולא טעיתי – עכשיו אנחנו האלופים".

מסי נשאל גם על הריאיון של די מריה, כובש שער הניצחון שסיפר בסיום שמסי אמר לו שזה מה שיקרה: "אמרתי לו שהיום הוא ישיג את הנקמה וזה מה שקרה. רציתי לזכות ולחלוק את רגעי האושר האלה עם השחקנים שהיו קרובים לתארים כל כך הרבה פעמים ולא זכו, אז התואר הזה הוא גם עבורם. הייתי צריך להיפטר מהקוץ שהיה תקוע ולזכות בתואר עם נבחרת ארגנטינה ואני חושב שאין רגע טוב מזה – אני מרגיש שאלוהים שמר את הרגע הזה עבורי, שאזכה על אדמת ברזיל. המאמן שלנו ליאונל סקאלוני הצליח לאחד אותנו ולהפוך אותנו לנבחרת מנצחת, הוא ראוי לכל השבחים וההערכה".

ליאו מסי מונף בחגיגות הזכייה בקופה | CARL DE SOUZA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי