פול פוגבה: "סיפקנו הופעה שתפחיד את כל היריבות שלנו"

לאחר קרב הענקיות בו צרפת ניצחה את גרמניה, הקשר שנבחר למצטיין וגם היה מעורב בתקרית ביזארית עם רודיגר הצהיר: "יש עלינו לחץ להצדיק את הכינוי אלופת העולם". לוריס: "סבלנו הרבה, עלינו להעריך את הניצחון"

(גודל טקסט)

מחזור הפתיחה של בית ו' ביורו 2020, הלא הוא "בית המוות", הגיע הערב (שלישי) לסיומו. לאחר שפורטוגל ניצחה 0:3 את הונגריה מוקדם יותר, צרפת וגרמניה נפגשו לקרב ענקיות באליאנץ ארנה שבמינכן בידיעה שהמנצחת תעשה צעד משמעותי לעבר שמינית הגמר, בעוד המפסידה תסתבך במאבקי העלייה לשלב הבא. בפועל, קיבלנו משחק יחסית מאכזב בין השתיים, בו אלופת העולם יצאה עם ידה על העליונה בזכות 0:1 קטן על המנשאפט.

המשחק הערב היווה המשך של ציון דרך חיובי עבור המנצחת. הטריקולור המשיכו את רצף משחקי הפתיחה שלהם באליפויות אירופה בו הם לא מפסידים, כאשר הערב זו הייתה הפעם התשיעית ברציפות (שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). מעבר לכך, צרפת רשמה הערב משחק שישי ברציפות נגד גרמניה בו היא לא מפסידה, עם ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

בסיום ההתמודדות, פול פוגבה נבחר לשחקן המצטיין לאחר תצוגה נהדרת במרכז המגרש, בה קשה של מנצ'סטר יונייטד שלט ללא עוררין בקצב וסיכל לא מעט הזדמנויות של המארחת. ""אנחנו יודעים שיש עלינו לחץ להצדיק את הכינוי אלופת העולם בכל פעם שאנחנו עולים אל כר הדשא. כשאנחנו צריכים לסבול, אנחנו עושים זאת ביחד, וכשאנחנו תוקפים, אנו עושים זאת ביחד", אמר פוגבה והוסיף: "כולנו יודעים מה המשמעות של ניצחון במשחק הראשון בטורניר. הוא מספק לך קצב להמשך, זה היה משחק קשוח אבל נתנו הערב הופעה שמפחידה את שאר היריבות שלנו".

שחקני צרפת חוגגים | MATTHIAS SCHRADER/POOL/AFP via Getty Images
קיליאן אמבפה, קאי האברץ | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images

גם קפטן המנצחת, הוגו לוריס, התייחס לניצחון: "הדבר המרכזי עבורנו הוא שלוש הנקודות. שיחקנו טוב כקבוצה. סבלנו לא מעט, במיוחד במחצית השנייה כשהם החזיקו הרבה בכדור. למרות זאת, עמדנו במשימה ועלינו להעריך זאת". דידייה דשאן אמר: "לא היינו רחוקים מלכבוש את השער השני שהיה נותן לנו להרגיש מעט יותר בטוחים. זה היה משחק קשוח עם איכות וכישרון".

והייתה גם תקרית מוזרה במהלך המשחק. לקראת סיום המחצית הראשונה, אנטוניו רודיגר ופול פוגבה רשמו ביניהם אירוע חריג. בלם צ'לסי נצמד לקשר הצרפתי ולאחר "טראש טוק" קצר, מצלמות הטלוויזיה תפסו אותו נושך קלות את פוגבה, שהגיב למהלך הלא שגרתי בצורה תיאטרלית. כמו כן, שחקן המפסידה נצפה תופס את יריבו במה שהיה חלק מה-"דו קרב" הפרטי בין השניים.

פול פוגבה, אנטוניו רודיגר | MATTHIAS HANGST/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי