טירוף סביב המופע של שאקירי: "הזכיר לליברפול למה הוא מסוגל"

כוכב נבחרת שווייץ, שכבש צמד ענק בניצחון על טורקיה שככל הנראה יבטיח לנבחרתו מקום בשמינית הגמר, הלהיב את הרשת: "בטורנירים בינלאומיים הוא שחקן אחר". וגם: העקיצה לקלופ וההישג אותו רשם לצד רונאלדו ולוקאקו

(גודל טקסט)

נבחרת שווייץ ניצחה אמש (ראשון) 1:3 את טורקיה וסיימה במקום השלישי בבית א' של יורו 2020, ולמרות שלא הבטיחה את ההעפלה לשמינית הגמר באופן רשמי ניתן להניח כי ארבע הנקודות שהשיגה יספיקו לה על מנת לעלות לשלב הבא.

מעבר לניצחון, מי שבלט אתמול מעל כולם בבאקו היה, אולי, השם הכי גדול שיש לשוויצרים להציע: שרדאן שאקירי. שחקן ליברפול כבש צמד נפלא כולל שער מדהים במחצית הראשונה, ועזר לנבחרתו לנצח את הטורקים האומללים. כעת, התגובות למופע של הקשר ההתקפי לא איחרו להגיע.

"בטורנירים גדולים במדי הנבחרת – שאקירי הוא שחקן אחר", נכתב על הכוכב השוויצרי. "שאקירי אותת לקלופ בדרך מושלמת בנוגע לרצון של ליברפול למכור אותו", ובציוץ נוסף הגדילו לעשות כשאמרו כי "שאקירי שלח לליברפול ולכל קבוצה אליה הוא מועמד תזכורת למה הוא מסוגל לעשות".

שאקירי במהלך השער הראשון | Naomi Baker/Getty Images

ומה הייתה תגובתו של כוכב המשחק על שני השערים שהבקיע? "התרגשתי במיוחד בשער הראשון שכבשתי עם רגל ימין – שם הייתה לי טכניקה ממש, ממש טובה. אני מאוד שמח ומרוצה שהצלחתי לעזור לקבוצה עם הצמד שכבשתי", סיכם שאקירי בצניעות.

בנוסף להכל, השוויצרי בן ה-29 גם נכנס אמש לרשימה אקסקלוסיבית למדי. כריסטיאנו רונאלדו, רומלו לוקאקו ואיבן פרישיץ' – אלו הם שלושת השחקנים היחידים שכבשו בכל ארבעת הטורנירים הגדולים האחרונים (מונדיאל 2014, יורו 2016, מונדיאל 2018 והיורו הנוכחי). אחרי הצמד אתמול, שאקירי הפך לשחקן הרביעי שמצטרף לרשימה היוקרתית.

שרדאן שאקירי | Naomi Baker/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי