פאו מתכוננת ל"גמר": "מי שחושב שמכבי חיפה זו משימה קלה, טועה"

play
פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער עם דניאל סונדגרן | לילך וייס רוזנברג
צפו: שועה כבש, פיירו השווה וסילבה הורחק - 1:1 בין מכבי חיפה לבית"ר 03:40

ביוון טוענים שהאלופה הישראלית "התאוששה מטלטלת המלחמה", ומזהירים את יריבתה על הכרטיס לקונפרנס ליג (ה', 19:45 בספורט2). המשחק ייסגר לקהל?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בזמן שפנאתינייקוס ממשיכה להתכונן למשחק הביתי נגד מכבי חיפה ביום חמישי הקרוב (19:45, שידור ישיר בספורט2), ביוון מגדירים את המפגש בתור "גמר" ומסמנים אותו כאחד המשחקים "החשובים ביותר של הקבוצה מאתונה בעשור האחרון". כידוע, שתי הירוקות ייפגשו במחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית, כשמסאי דגו ושחקניו חייבים לנצח כדי להמשיך לקונפרנס ליג, בעוד שלפאו תספיק נקודה על מנת להבטיח את המקום השלישי.

בתקשורת היוונית ממשיכים להזהיר את סגנית האלופה המקומית. "מי שחושב שהמשימה ביום חמישי בערב תהיה קלה, כנראה טועה בהערכה שלו. במיוחד כשמסתמן משחק בדלתיים סגורות", נכתב באתר Sport24. "מכבי חיפה התאוששה במידה רבה אחרי השבועות המטלטלים בתחילת המלחמה. היא תגיע לאתונה נחושה להתחרות ולצאת עם ה'שלל' האחרון מהבית".

שחקני פנאתינייקוס
פנאתינייקוס תעלה לפסגת הבית? | מאור אלקסלסי

פנאתינייקוס חולמת להעפיל לשלב נוקאאוט במפעל אירופי לראשונה זה 14 שנים, אבל ייתכן מאוד שהקהל לא יהיה שם כדי לדחוף אותה. בגלל התפרעות חוליגנים במשחק כדורעף בימים האחרונים, שהביאה בין השאר לפציעת שוטר, הרשויות המקומיות שוקלות לסגור את כל אירועי הספורט לקהל בתקופה הקרובה. התקרית האלימה הביאה לביטול המחזור ה-14 בליגה המקומית, כך שפנאתינייקוס נחה ולא שיחקה בחוץ נגד אטרומיטוס כפי שתוכנן.

אופ"א כבר עדכנה את הקבוצות שאמורות להתארח ביוון במפעלים השונים השבוע, כשהחלטה סופית של ממשלת יוון צפויה להתפרסם היום ותשפיע באופן ניכר גם על האלופה הישראלית, שקיבלה 800 כרטיסים למשחק וקיוותה לשחק לעיני אוהדיה לראשונה מאז פרוץ המלחמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי