וולבס חוגגת העפלה לרבע הגמר: "התחלנו את העונה לפני יותר משנה"

הזאבים הכניעו 0:1 את אולימפיאקוס וביום שלישי יפגשו בגרמניה את סביליה: "צפיתי במשחק שלה נגד רומא ועכשיו אצפה שוב בשידור חוזר", סיפר לאחר המשחק המנג'ר נונו סנטו. ג'וני נפצע וייעדר, קואדי ייבדק

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

וולבס פספסה את הבטחת המקום בליגה האירופית במחזורי סיום העונה בפרמיירליג, בעיקר במחזור הסיום בו הובסה על ידי צ'לסי, אבל היא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה מכיוון שאמש (חמישי) היא העפילה לרבע גמר הליגה האירופית הודות ל-0:1 ביתי בכלל לא פשוט מבחינתה על אולימפיאקוס היוונית.

כידוע, המשחק הראשון בין השתיים נערך אי שם בחודש מרץ, לפני כמעט חמישה חודשים, אלא שאם את ה-1:1 בפיראוס סחטו הזאבים מול קבוצה שנותרה בעשרה שחקנים כבר מהדקה ה-28, אתמול בביתה היה זה פנדל מדויק של מי אם לא ראול חימנס, שכבר אחרי שמונה דקות מצא את הרשת והכריע את ההתמודדות.

וולבס, שהחלה את דרכה בעונת 2019/20 כבר ב-25.7.2019, בסיבוב המוקדמות השני של המפעל, למעשה משחקת כבר מעל שנה שלמה ועייפות שחקניה בהחלט ניכרת, על אף העובדה שכמו כולן גם היא זכתה ל"פגרת קורונה מאולצת". מגמת הירידה ביכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה בהחלט ניכרה, אדאמה טראורה וחבריו כמעט שלא איימו על שער אולימפיאקוס והרבו להתגונן, אך למרות הכל, וולבס רחוקה שלושה משחקים מזכייה במפעל – ומקום בליגת האלופות. כעת יהיה עליה לעבור בשלב 8 האחרונות שייערך בגרמניה את סביליה, מי שידועה כ"מלכת הליגה האירופית".

נונו סנטו, ראול חימנס
נונו סנטו, ראול חימנס | Laurence Griffiths/Getty Images

וולבס תחסר ביום שלישי את דניאל פודנסה, מי שהגיע מאולימפיאקוס בינואר וספג אתמול כרטיס צהוב על בזבוז זמן כשהוחלף, אבל הבעיה המשמעותית יותר עבור המאמן נונו סנטו היא פציעתו של המגן הספרדי ג'וני קסטרו, שנטש את המשחק כבר אחרי 15 דקות: "זה לא נראה טוב", אישר המנג'ר. גם הבלם קונור קואדי ספג מכה וייבדק בסוף השבוע.

נונו אמר לאחר המשחק על יריבתו הבאה: "לפנינו ניצב אתגר עצום, אבל אנחנו נגיע כדי לנצח את סביליה. התחלנו את העונה נגד קרוסיידרס לפני המון המון זמן, מעל שנה, והדבר היחיד שחבל לנו הוא שלא נשחק מול הקהל שלנו ברבע הגמר. כדורגל מעניק לנו רגעים יפים וגם רגעים פחות יפים, אבל זה מהנה שלפחות אנחנו מתחרים בשלבים האלה. צפיתי במשחק בין סביליה לרומא ועכשיו אני חוזר הביתה כדי לצפות בו שוב!".

חימנס הוסיף: "הרגשה מדהימה להיות ברבע גמר הליגה האירופית, עשינו דרך מאוד ארוכה כדי להגיע לפה. יש לנו עונה גדולה, בשנה שעברה רק עלינו לפרמיירליג ועכשיו אנחנו בשלב שמונה האחרונות באירופה, אבל אנחנו רוצים להמשיך להגיע להישגים כאלה".

מן העבר השני, מתייה ולבואנה מאולימפיאקוס נפרד מהמפעל בצער: "הגיע לנו לעלות שלב וזה מאכזב מאוד שלאר עשינו את זה. זו העונה הכי טובה בקריירה שלי ומאכזב שכך היא מסתיימת. היינו כל כך קרובים, אבל נצטרך עכשיו לנוח, לצבור כוחות, לנקות את הראש ולחזור חזקים יותר לעונה הבאה".

מתייה ולבואנה
מתייה ולבואנה | UEFA – Handout/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי