רוקאביצה זכה לשבחים, קרפין: "אנחנו ברמה של קבוצת צמרת בישראל"

באוסטרליה היללו את חלוץ מכבי חיפה: "לא מסוגל להפסיק להבקיע, יכול להתמודד גם מול קבוצה ברמה עולמית כמו טוטנהאם". מאמן רוסטוב סיכם: "כל מי שחשב שאנחנו פייבוריטים, טעה בענק"

(גודל טקסט)

ניקיטה רוקאביצה לא מסוגל להפסיק להבקיע", כך צעקו הבוקר (שישי) הכותרות בתקשורת האוסטרלית וזאת לאחר שהחלוץ המצטיין מצא את הרשת בפעם השביעית העונה בחמישה משחקים (כולל שלושה בישולים) וסייע למכבי חיפה להשיג 1:2 יוקרתי בחוץ מול רוסטוב בדרך למשחק חוץ מול טוטנהאם הגדולה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

"רוקאביצה מצא את הרשת בשלושת משחקי מכבי חיפה העונה בליגה אירופית וסידר לקבוצתו מפגש יוקרתי מול טוטנהאם של ז'וזה מוריניו", נכתב. עוד ציינו בכתבה כי החלוץ היה מועמד לתואר שחקן השבוע באסיה של AFC. באוסטרליה המשיכו וניתחו: "לחיפה יש לא מעט שחקנים מנוסים בסגל, אבל ניקיטה יהיה המפתח להצלחה גם בלונדון".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | Valery Matytsin / Contributor

עוד הוסיפו כי "הניסיון שרוקאביצה צבר בהולנד ובגרמניה אמור לסייע לו להתמודד בצורה טובה מול יריבה חזקה כמו טוטנהאם. ניקיטה ינסה להמשיך להוכיח שגיל זה רק מספר. בצורה הנוכחית של המוקדמות, כשהפלייאוף משוחק בשיטת נוק-אאוט, הכל אפשרי מבחינה חיפה ורוקאביצה הוא המפתח", הוסיפו באוסטרליה לגבי הסיכויים של הירוקים בלונדון.

והיו גם מחמאות מרוסיה, שם המאמן המאמן המפסיד, ואלרי קרפין, שיבח את מכבי חיפה: "השחקנים שלי ידעו מראש כמה טובה היריבה שלנו. כל מי שחשב שאנחנו פייבוריטים מול מכבי חיפה, טעה בענק. כל הניתוחים של אנשי המקצוע מראש לא היו נכונים. מדובר במשחק בודד ולצערי הודחנו מהמפעל מול קבוצה לא פחות טובה מאיתנו. אנחנו ברמה של קבוצות הצמרת בליגה הישראלית", סיכם קרפין.

ברק בכר, דרור שמשון, גיא צרפתי, ניקיטה רוקאביצה | Valery Matytsin / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי