קלטינס בסגל במקום חטואל. שחקנים לקראת פלזן: "מזכירים אותנו"

התרגשות בב"ש לפני המשחק שעשוי להוביל את הקבוצה לשלב הבתים הערב (20:30, ספורט2). אבוקסיס הודיע לקשר שהוא חוזר לסגל ועולה שוב בלי מגן טבעי. וגם: קווי הדמיון שעלו באסיפה בין שתי הקבוצות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה הערב (חמישי, 20:30, שידור ישיר בספורט2) למשחק מול ויקטוריה פלזן, כשהיא יודעת שלא רק העתיד המקצועי שלה מונח על כף המאזניים, אלא גם הכלכלי: ניצחון במשחק הזה יוביל להכנסה גבוה פי שלושה לפחות מזו שהשקיעה אלונה ברקת בקבוצה ותוכל לממן גם הבאתו שחקן רכש נוסף, מענקים לשחקנים ולצוות ואולי אפילו לסיים את העונה עם רווח תפעולי – דבר שבמועדון לא היו מדמיינים לפני חודשיים.

אבל לצד המטרות הפיננסיות, לאבוקסיס יש מטרה מקצועית והיא להעפיל לשלב הבתים. לאורך כל האימונים שנערכו השבוע אבוקסיס לא תרגל אף הרכב אחר מלבד זה שניצח את מאת'רוול. "אחרי 0:3 מרשים, אין שום סיבה לחשוב על הרכב אחר", אמרו במועדון.

אתמול, בסיום האימון, המאמן הודיע לדוד קלטינס שהוא חוזר לסגל, לאחר שנופה ממנו לפני המפגש עם מאת'רוול. המאמן החליט להשאיר בחוץ הפעם את רותם חטואל. בנוסף לקייס גאנם שמחכה לשחרור להפועל חיפה ולרמזי ספורי (אם לא ימצא קבוצה עד השבוע הבא או יסכים למתווה קיצוץ, הוא עשוי להישאר בסגל) גם דודי טויטו ונועם גמון בחוץ. המשמעות היא שאבוקסיס עולה שוב ללא מגנים טבעיים בסגל. יחד עם זאת, במקרה שבו הקבוצה תזדקק למגן ימני, קלטינס יוכל למלא את החסר. במועדון אישרו לשחקן לעזוב רק אם יביא הצעה מחו"ל, אבל בינתיים אין הצעה כזאת על השולחן.

איתן טיבי, קייס גאנם | דני מרון

"אם נעפיל לבתים, זה יהיה פשוט חלום", אמרו שחקנים אתמול. האווירה באימון הייתה טובה ובמהלכה אבוקסיס לא שכח להזכיר לשחקנים שוב כי הקבוצה לא מגיעה כפייבוריטית. "יש להם המון ניסיון באירופה בעשור האחרון, כשמסתכלים על מה שראינו באסיפה ולמדנו עליהם – הם די מזכירים אותנו – אליפויות ואירופה בעשור האחרון והעובדה שבשנתיים האחרונות נקטע להם רצף האליפות", סיכם אחד השחקנים בסיום האימון.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. חולמים על שלב הבתים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי