המסר לשחקני באר שבע: "לא פייבוריטים". קלטינס שב לסגל

בצוות המקצועי הדגישו את הניסיון האירופי של פלזן, אך הבהירו: "גם לנו יש ניסיון". אנחת רווחה מתוצאות הקורונה. אבוקסיס הודיע לקשר כי הוא חוזר אחרי שנופה נגד מאת'רוול בשל החלטה מקצועית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע יערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (חמישי החל מ-20:25, ספורט2), במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית, מול ויקטוריה פלזן הצ'כית. המאמן יוסי אבוקסיס תרגל הרכב זהה לזה שפתח מול מאת'רוול, כשעדיין לא ברור האם מרואן קבהא יפתח בקישור האחורי או כבלם שלישי, שני תפקידים בהם שיחק מול הסקוטים.

מריאנו בריירו יפתח בכל מקרה בקישור האחורי כשאלטון אקולטסה, סינטיהו סלליך וג'ונתן אגודלו יפתחו בחלק הקדמי. אנחת רווחה השתחררה אתמול עם קבלת תוצאות בדיקות הקורונה. באר שבע היא הקבוצה הישראלית היחידה מבין השלוש שמשחקות באירופה שכל שחקניה יצאו שליליים לנגיף.

"השחקנים ושאר העובדים שומרים על ההנחיות וזה מעודד, לכולם ברור מה המשמעות של הידבקות איש צוות או שחקן אחד", אמרו בקבוצה. אבוקסיס ממשיך להעביר מסר לשחקנים כי הקבוצה שלו אינה פייבוריטית במשחק, למרות שייערך במושבה. "בשנתיים האחרונות פלזן סיימה רק כסגנית, אבל יש לה המון ניסיון באירופה בעשור האחרון וזה יתרון חשוב", היה המסר שהועבר לשחקנים.

מריאנו באריירו
מריאנו באריירו | דני מרון

הפועל תל אביב לא יכולה להחתים כרגע את האחרון ואם לא ימצא קבוצה עד סוף השבוע הבא, או לחלופין יגיע להבנות לגבי קיצוץ, הוא יישאר בסגל. גאנם מרוויח שכר נמוך יותר וזו הסיבה שבגללה קוצצו קצת יותר מעשרה אחוזים מהחוזה שלו. כפי שפורסם כאן, השחקן בדרך להפועל חיפה אך עדיין ממתין לשחרור, לאחר שזו הסכימה לשלם את שכרו.

"אי אפשר לומר שאנחנו פייבוריטים, אבל גם לנו יש ניסיון אירופי עשיר. יהיה משחק שקול, זה בטח המשחק הכי קשה שהיו לנו עד עכשיו". פלזן כבר חוותה את שלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2013/14 והגיעה באותה שנה עד לשמינית גמר הליגה האירופית. ב-2015/16 הודחה על ידי מכבי תל אביב בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.

קייס גאנם, רמזי ספורי ונאור סבג לא צפויים לחזור לסגל. מי שכן חוזר הוא דוד קלטינס, שקיבל את הבשורה מאבוקסיס לאחר אימון הערב. כזכור, הקשר נותר בחוץ נגד מאת'רוול בשל החלטה מקצועית. במועדון כבר הבהירו לשחקן כי אם יביא הצעה מאירופה לא יעמדו בדרכו, אך כרגע לא התקבלה הצעה כזאת

קייס גאנם מול מתן בלטקסה. במועדון חושבים שהשאלתו הכרחית | דני מרון

לאחר המשחק יוחלט סופית אם לצרף רכש. הקבוצה החליטה כי במידה ותודח לא יגיעו שחקנים נוספים כיוון שכבר מימשה את כל תקציב שכר השחקנים שלה – 23 מיליון שקל, שלא כולל בתוכו את שכרם המלא של גאנם וספורי. אם תעפיל באר שבע תרשום הכנסה נאה של כארבעה מיליון יורו עוד לפני המענקים בשלב הבתים (190 אלף יורו לנקודה).

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, מריאנו בריירו, מרואן קבהא, ז'וסואה, אלטון אקולטסה, סינטאיהו סלליך, ג'ונתן אגודלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי