למרות מופע של רפאלוב: אנטוורפן הפסידה 3:4 לריינג'רס

שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית: כמעט לבדו, הישראלי הוביל את הבלגים למשחק אדיר נגד מוליכת הליגה הסקוטית, אך פנדל של באריסיץ' בדקה ה-90 העניק לג'רארד ניצחון חוץ יקר

קבוצות: ריינג'רס
(גודל טקסט)

אחרי השערים של ערן זהבי ומואנס דאבור בליגה האירופית, גם ליאור רפאלוב הבריק הערב (חמישי) בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, אך קבוצתו הפסידה 4:3 נגד ריינג'ס, במשחק שהיה סוער מפתיחתו ועד השריקה האחרונה.

כמעט לבדו, הכוכב הישראלי השלים מהפך רגע לפני סיום המחצית הראשונה. בדקה ה-45 הוא בישל בכדור חופשי לפליפה אבנטי, שנגח לרשת של הסקוטים. עוד בתוספת הזמן, רפאלוב הוכשל ברחבה וקיבל פנדל, אותו הוא בעט לרשת ללא בעיות.

בדקה ה-59 של המשחק ריינג'רס חזרה כאשר קיבלה פנדל משלה, אותו תרגם בורנה באריסיץ' ל-2:2 במשחק, אך רפאלוב שוב עשה קסמים על המגרש ובדקה ה-68 בישל שוב, הפעם למרטין הונגלה ואנטוורפן חגגה את ה-2:3 בהתמודדות. זה לא היה אקורד הסיום של המשחק. ראיין קנט המחליף קבע 3:3 בדקה ה-83 של המשחק.

ליאור רפאלוב חוגג עם שחקני אנטוורפן | VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP via Getty Images

אנטוורפן המשיכה ללחוץ כדי להשיג את הניצחון ורשמה שתי החמצות ענק ושילמה על זה בענק בדקה ה-90. הבלם עבדולאייה סק נגע בידו ברחבה, ספג כרטיס אדום והעניק לריינג'רס כרטיס אדום במשחק. באריסיץ' שוב ניגש לבעיטה וכבש את שער הניצחון במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי