היכונו לטירוף: מנצ'סטר יונייטד מול מילאן, סולומון ושחטאר נגד רומא

מנור סולומון, אדין ד'זקו
מנור סולומון, אדין ד'זקו | ספורט1

מפגשים מרתקים בשמינית גמר הליגה האירופית: השדים האדומים יפגשו את זלאטן, הישראלי מול הקבוצה שהתעניינה בו. וגם: טוטנהאם, ארסנל ואייאקס קיבלו יריבות נוחות. המשחקים ב-11 וב-18 במרץ

(גודל טקסט)

אחרי שתמונת העולות הושלמה עם מספר משחקים מרתקים והדחתה של מכבי תל אביב על ידי שחטאר דונייצק ומנור סולומון, הגרלת שמינית גמר הליגה האירופית נערכה היום (שישי) וקיבלנו שני משחקים פשוט אדירים. המשחק הראשון ייערך ב-11 במרץ, כשהגומלין כעבור שבוע.

במוקד: מנצ'סטר יונייטד תפגוש את מילאן והאקס זלאטן לצמד משחקים ענקיים. מנור סולומון ושחטאר דונייצק יתמודדו מול רומא, שכזכור הוזכרה לאחרונה כאחת המועמדות לצרף את הישראלי. ארסנל, ששרדה מותחן מול בנפיקה ליסבון, קיבלה את אולימיאקוס שהעיפה את ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן בתום דרמת ענק וגם טוטנהאם קיבלה יריבה נוחה בדמותה של דינמו זאגרב.

שתי המפתיעות הגדולות של הליגה האירופית, גרנאדה ומולדה, הוגרלו זו מול זו. הספרדים, בהופעתם הראשונה אי פעם באירופה, העיפו את נאפולי החזקה ואילו הנורבגים הדהימו את מואנס דאבור והופנהיים אחרי 3:5 סנסציוני בסיכום שני המשחקים, כולל 0:2 ענק אמש בגרמניה.

הנציג הישראלי היחיד הוא כאמור מנור סולומון וזאת לאחר שאמש, מלבד מכבי תל אביב, הודחו גם ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן, ליאור רפאלוב ואנטוורפן וכאמור גם מואנס דאבור והופנהיים.

הגרלת שמינית גמר הליגה האירופית

אייאקס – יאנג בויז
דינמו קייב – ויאריאל
רומא – שחטאר דונייצק
אולימפיאקוס – ארסנל
דינמו זאגרב – טוטנהאם
מנצ'סטר יונייטד – מילאן
סלביה פראג – גלאזגו ריינג'רס
גרנאדה – מולדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי