תשים את התפרעות אוהדיה מאחור? ביונייטד נזהרים מפני רומא

השדים יגיעו לאיטליה לאחר ה-2:6 בשבוע שעבר, אך מודעים למהפך שביצעה היריבה לפני שלוש שנים מול ברצלונה. מנגד, לאחר ההודעה על מינוי מוריניו, הזאבים יחפשו סנסציה. וגם: הציטוט המוזר של סולשיאר לגבי גרינווד

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד חווה שבוע מעניין למדי. מצד אחד, היא פירקה את רומא במשחק הראשון של חצי גמר הליגה האירופית ועשתה צעד ענק לעבר גמר המפעל, אך מהצד השני היא התמודדה עם התפרעות אוהדיה לפני קרב הענקיות בליגה מול ליברפול, אירוע שבסופו של דבר גרם לדחיית המשחק. עם המטען הזה, היא תפגוש מחר (חמישי) את האיטלקים למשחק הגומלין של שלב חצי הגמר (חמישי ב-21:50, שידור ישיר בספורט2) בתקווה להשלים את המשימה ולהעפיל לקרב על התואר שייערך ב-26 במאי בגדנסק, פולין.

צפו בהתפרעות אוהדי מנצ'סטר יונייטד

כאמור, ביום חמישי שעבר יונייטד אירחה את רומא באולד טראפורד ופתחה את המשחק בצורה צולעת כאשר היא ירדה בפיגור 2:1 למחצית. למרות זאת, ל-45 הדקות האחרונות היא עלתה שונה לחלוטין, וכבשה חמישה שערים מהממים בדרך ל-2:6 מפלצתי שהותיר את הזאבים מרוסקים ועם סיכוי תאורטי בלבד להעפיל לגמר.

על אף היתרון המבטיח, מנג'ר השדים, אולה גונאר סולשיאר, דיבר לקראת ההתמודדות ולא הקל ראש ביריבה: "אנחנו באים למפגש במטרה לנצח. זו הדרך היחידה בה עלינו לגשת למשחק. כבר ראיתי מהפכים גדולים מזה. רומא בעצמה הייתה חלק מקאמבק גדול כשהדיחה את ברצלונה אחרי הפסד 4:1 במשחק הראשון שנערך מחוץ לביתה".

לגבי הכושר הטוב בו מצוי אדינסון קבאני, אמר הנורבגי: "היו לנו שיחות טובות. למרות שכעת הכדור במגרש שלו, אני מקווה שהוא יישאר בעונה הבאה. אולי דעתו תשתנה אחרי המשחק מול רומא והמפגש בליגה עם ליברפול בפני האוהדים שלנו. אני מלא תקווה לגביו".

מייסון גרינווד, אולה גונאר סולשיאר | Gareth Copley/Getty Images

לבסוף, לקראת הופעתו ה-100 בקבוצה של מייסון גרינווד בן ה-19, סולשיאר נשאל לגבי תפקודו של הכוכב הצעיר וסיפק תשובה מוזרה למדי: "אם אתה רוצה להיות חלוץ, אתה כנראה תיפצע בדרך ותשבור מתישהו את האף. מייסון ילד יפה, אני לא בטוח שזה מה שהוא רוצה שיקרה לו".

אחרי המנג'ר, גם מלך שערי הקבוצה, ברונו פרננדס, התייחס למפגש הקרוב: "בעונה הקודמת לא זכינו בשום תואר, לכן זכייה בגביע תהיה עצומה עבורנו. זה עדיין לא מספיק בשבילנו אבל זה סימן לשיפור ולהתקדמות שחלה במועדון. ההופעה שלי בשבוע שעבר? זה לא היה המשחק הכי טוב שלי, אבל בגלל המספרים כולם טוענים שכן. שני שערים ושני בישולים זה משהו שלא עשיתי לפני כן. מקווה שבפעם הבאה אשתפר ואתן שלושה שערים או שלושה בישולים".

הכוכב הפורטוגלי דיבר גם על חבריו לקבוצה: "שחקנים איכותיים תמיד מוסיפים לנו כקבוצה. אנחנו יודעים מה פוגבה וקבאני מביאים לנו, לאנשים יש ספקות לגביהם אבל לנו אף פעם לא היו. לאנשים תמיד יהיה מה לומר, אבל הדבר החשוב ביותר הוא מה שקורה בתוך חדר ההלבשה ויש לנו קבוצה טובה של שחקנים".

ברונו פרננדס, פול פוגבה | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מבחינה מקצועית, האורחת צפויה לעלות בהרכב חזק, כאשר סולשיאר מתכנן לבצע שני שינויים בלבד ב-11 שפתחו בשבוע שעבר, שניהם בחוליית ההגנה: ויקטור לינדלוף ולוק שואו יפנו את מקומם לאלכס טלס ואריק באיי, כאשר בקישור ימשיכו לשחק פרד וסקוט מקטומיניי מאחורי פול פוגבה, ברונו פרננדס ומרקוס ראשפורד. אדינסון קבאני הלוהט אמור להמשיך בחוד ההתקפה.

מן העבר השני, המארחת תגיע למשחק כשהיא יודעת שסיכוייה להעפיל לגמר שואפים לאפס. נדמה כי הסיפור המעניין ביותר בקבוצה לקראת ההתמודדות בכלל לא קשור לנעשה על כר הדשא, כאשר אתמול הוטלה פצצה באולימפיקו כשנודע כי ז'וזה מוריניו יחליף בתום העונה את פאולו פונסקה שייפרד מהמועדון לאחר שנתיים על הקווים.

אם בכל זאת נתמקד במפגש מחר, רומא מעוניינת לשים סוף לרצף של שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות (ארבעה הפסדים ושני תוצאות תיקו), הרצף הכי ארוך של הזאבים למעלה משלוש שנים. השחקן המרכזי של האיטלקים יהיה כרגיל אדין דז'קו, שבתבוסה שנחל יחד עם חבריו באולד טראפורד רשם היסטוריה שלילית מבחינתו: זו הייתה הפעם הראשונה בה הוא כובש שער במסגרת הליגה האירופית ויורד מנוצח בסיום המשחק, לאחר 13 משחקים כאלה לאורך הקריירה.

אדין דז'קו | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי