ראשון בבונדסליגה: דאבור מחכה לבאיירן, פליק לא פסל רוטציות

המחזור השני בגרמניה: חלוץ נבחרת ישראל שכבש נגדה אשתקד פעמיים מסגרת הגביע, ינסה להקשות על אלופת אירופה. קראמריץ' התאושש מכאבים במפשעה ויפתח. מאמן הבווארים: "מנוחה נמצאות במחשבות שלנו". אלאבה ספג ביקורת

(גודל טקסט)

המחזור השני בבונדסליגה יינעל מחר (ראשון) עם שני משחקים. במוקד, הופנהיים של מואנס דאבור תארח ב-16:30 את באיירן מינכן הטרבליסטית הגאה ומחזיקת גביע הסופר קאפ האירופי. שתי הקבוצות ניצחו במחזור הפתיחה – הבווארים רמסו 0:8 את שאלקה בעוד הופנהיים השיגה 2:3 דרמטי על קלן עם שלושער גדול של אנדריי קראמריץ'.

אשתקד, כל שלושת העימותים בין הקבוצות היו נהדרים. הופנהיים הפתיעה עם ניצחון חוץ גדול 1:2 בסיבוב הראשון, הבווארים הגיבו עם 0:6 ענק במשחק יוצא דופן שנעצר לאור מחאת הקהל נגד בעלי הופנהיים ולאחר שחודש שחקני הקבוצות התמסרו ללא תכלית במרכז השדה. הקבוצות נפגשו גם בשלב שמינית גמר הגביע כאשר מואנס דאבור, באחד מרגעיו הגדולים בקריירה, הבקיע צמד שלא הספיק (3:4 לבאיירן).

באיירן מגיעה למשחק עייפה לאחר ששיחקה רק ביום חמישי וניצחה 1:2 את סביליה בזכות שער של חאבי מארטינס והאריכה את רצף הניצחונות שלה בכל המסגרות ל-23. מעבר לכך, בעוד ארבעה ימים היא תרצה להכניס תואר נוסף לארון – הסופר קאפ הגרמני נגד בורוסיה דורטמונד. המאמן האנזי פליק נשאל על מנוחה אפשרית לחלק משחקניו: "זה נמצא במחשבות שלנו, אקבל משובים מהשחקנים שלי. לא חשוב מי יפתח בהרכב, תהיה לנו קבוצה טובה על המגרש. חשוב לשמור על השחקנים לטווח הארוך". קינגסלי קומאן עשוי לשוב לסגל.

שחקני באיירן מינכן חוגגים נגד סביליה | BERNADETT SZABO/POOL/AFP via Getty Images

על היכולת של קבוצתו: "אמרתי בעבר, יש מצבים שעלינו להשתפר. לא נשנה את הדרך בה אנחנו משחקים. עם הכדור היינו טובים. ידענו שסביליה תהיה יריבה קשה".

האם חאבי מארטינס ימשיך: "אין לנו מידע חדש. כל עוד הוא בקבוצה אשתמש בו, הוכחתי את זה במשחק. הוא תרם הרבה למועדון. כשהוא בריא אפשר לסמוך עליו במאה אחוז".

פליק החמיא לקראמריץ': "המספרים שלו מדברים בעד עצמם, הוא הפגין יכולת מצוינת במשחק האחרון. אני בהחלט חושב שהוא אחד החלוצים הטובים בגרמניה".

מי שבינתיים ספג ביקורת הוא דויד אלאבה שלא נראה במיטבו במשחק נגד סביליה. מרקוס באבל, שחקן עבר במועדון אמר בנושא: "קיבלתי את התחושה שכל סימני השאלה לגבי עתידו משפיעם עליו. לא אהבתי את המשחק שלו. הוא חייב לקבל החלטה בנושא". בגרמניה דווח כי הבווארים הציעו לו 290 אלף יורו לשבוע בעסקה לארבע שנים, בעוד הוא דורש 400 אלף יורו לשבוע בחוזה לחמש שנים נוספות.

בחזרה להופנהיים. דאבור צפוי לפתוח בחוד כאשר סביב קראמריץ' הייתה דאגה קלה לאור העובדה שסבל מכאבים במפשעה אך החלוץ צפוי לעמוד לרשות הקבוצה. הקרואטי כבש נגד באיירן פעם אחת בלבד בשמונה משחקים. בנג'מין הובנר והווארד נורדטוויט ימשיכו להיעדר.

המאמן סבסטיאן הונס אמר לקראת המשחק: "עלינו להיות מוכנים נפשית וטקטית וכמובן לשחק עם לב ותשוקה. זו הדרך היחידה לעצור את באיירן. אם יש קבוצה שיודעת לעמוד בעומס משחקים זו באיירן. לא אכפת לי אם הם עייפים או לא, ואני חושב שלא".

במשחק נוסף: פרייבורג שפתחה עם ניצחון חוץ 2:3 על שטוטגארט, תארח את וולפסבורג (בשעה 19:00) שרשמה 0:0 מאכזב עם באייר לברקוזן במשחק הבית במחזור הפתיחה

בווידאו: הופנהיים מנצחת 2:3 את קלן במחזור הפתיחה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי