לברקוזן הפסידה לפרייבורג, דאבור נכנס בדקה ה-90 ב-1:1 של הופנהיים

פטר בוס נוצח 2:1, רשם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והמשיך לאבד גובה. החלוץ הישראלי נכנס רק בתוספת הזמן, קבוצתו חילצה נקודה בחוץ מול הרטה ברלין. במשחק נוסף, אאוגסבורג גברה 0:1 על מיינץ

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד: לברקוזן המשיכה לאכזב עם הפסיד ביתי 2:1 מול פרייבורג. קודם לכן, מואנס דאבור והופנהיים סיימו ב-1:1 בחוץ מול אוניון ברלין ואאוגסבורג גברה 0:1 בחוץ על מיינץ.

לברקוזן – פרייבורג 2:1

משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון לבאייר לברקוזן המאכזבת, שניצחה רק שלוש פעמים ב-14 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרת ונמצאת בתקופה פשוט קטסטרופלית. אחרי ההדחה המפתיעה מהליגה האירופית על ידי יאנג בויז, הקבוצה של פטר בוס נותרה במקום השישי, כשהפער בינה לבין פרנקפורט הרביעית עומד על חמש נקודות. ארמדין דמירוביץ' (50) ולוקאס הולר (61) הכריעו את המשחק עבור פרייבורג, שחזרה לנצח אחרי שני משחקים וטיפסה למקום השמיני כשבמאזנה 32 נקודות מ-22 משחקים. לאון ביילי רק צימק (70).

אוניון ברלין – הופנהיים 1:1

הקבוצה של מואנס דאבור שהודחה ביום חמישי כבר ב-32 האחרונות של הליגה האירופית לאחר הפסד 2:0 למולדה, קיוותה לצאת לדרך חדשה במשחק החוץ בברלין. עם זאת, דווקא הקבוצה מבירת גרמניה עלתה ליתרון אחרי תשע דקות הודות לפנדל מדויק של מקס קרוסה. הופנהיים הגיבה בדקה ה-29 ואיזנה בעקבות כיבוש עצמי של ניקו שולטרבק ואף השלימה מהפך בדקה ה-83, אבל לאחר בדיקה ב-VAR הוחלט לפסול את השער מכיוון שפאבל קדראבק היה בעמדת נבדל. דאבור אגב פתח על הספסל ועלה לכר הדשא רק בדקה ה-90.

איחלאס בבו, לוריס קאריוס | Pool/Andreas Gora – Pool/Getty Images

תוצאה נוספת

מיינץ – אאוגסבורג 1:0 (צפו בתקחר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי