דאבור והופנהיים הפסידו 2:1 למיינץ, בוס ולברקוזן התפרקו בברלין

הישראלי עלה מהספסל (64) ולא סייע לקבוצתו להימנע מהפסד שני ברציפות. ההולנדי רשם הפסד שמיני העונה, הפעם 3:0 מעליב בחוץ מול קבוצת התחתית. פרייבורג גברה 0:2 על אאוגסבורג

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. במשחק המוקדם של היום, הופנהיים, עם מואנס דאבור שפתח על הספסל ושולב בדקה ה-64 נכנעה 2:1 למיינץ. לאחר מכן באייר לברקוזן ופטר בוס התבזו עם 3:0 בחוץ מול הרטה ברלין החלשה ומשחקי היום ננעלו עם 0:2 של פרייבורג על אאוגסבורג.

הופנהיים – מיינץ 2:1

הפסד שני ברציפות לקבוצה של סבסטיאן הונס והפעם הפסד מאכזב במיוחד נגד קבוצת התחתית שקפצה מעל הקו האדום. הופנהיים תקועה במקום ה-11 עם שמונה ניצחונות העונה לעומת 12 הפסדים. מואנס דאבור פתח על הספסל מחזור ליגה רביעי ברציפות וראה את קבוצתו נקלעת לפיגור כבר אחרי דקה משער של רוברט גלאצל. בדקה ה-19 דני דה קוסטה, שחקנה של האורחת, נפצע והוחלף.

בדקה ה-39 הופנהיים השוותה אחרי שכדור ארוך של כריס ריצ'ארדס מצא את איחאלס בבו שכבש בקלילות את שערו השביעי העונה, אלא שהשוויון החזיק מעמד רק שתי דקות כאשר דומיניק קוהר כבש בנגיחה לזכות מיינץ. דאבור עלה מהספסל בדקה ה-64 ורשם את משחקו ה-30 העונה אך נותר על מאזן של עשרה שערים כשדווקא האורחת הייתה קרובה להגדיל את התוצאה.

מואנס דאבור מול מיינץ
מואנס דאבור מול מיינץ | Alex Grimm / Staff

הרטה ברלין – לברקוזן 0:3

הקבוצה של פטר בוס המשיכה להתבזות, אבל הפעם זה היה מביך במיוחד – מול הרטה החלשה שהגיעה למשחק עם ניצחון אחד ב-11 משחקי הליגה האחרונים וחגגה בענק. אחרי שרשמה פתיחת עונה מסחררת והובילה את הבונדסליגה אי שם בדצמבר, לברקוזן רשמה הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ושמיני בסך הכל והיא ניצבת רק במקום השישי במרחק של 21 נקודות מהמוליכה באיירן מינכן. איזו התרסקות מפוארת. שערים יפים של דיובייסו זיפוק (4), מתיאוס קונייה (26) וג'ון קורדובה (33) הקפיצו את הקבוצה מברלין למקום ה-14 ונתנו לה קצת אוויר לנשימה והמון רוח גבית לקראת המשך מאבקי התחתית.

הפסד ליגה שמיני העונה. פטר בוס
פטר בוס | SOEREN STACHE / Contributor

תוצאה נוספת

פרייבורג – אאוגסבורג 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי