הולאנד שוב לא כבש, אבל קנאוף הציל את דורטמונד: "הוא אמיץ"

הגרמני הצעיר עלה מהספסל בדקה ה-67, כבש לראשונה בבונדסליגה והעניק לקבוצתו ניצחון ששומר עליה במאבק על ליגת האלופות בעונה הבאה. טרזיץ' החמיא: "זו בדיוק הסיבה שהוא איתנו". וגם: הרצף של הנורבגי

(גודל טקסט)

דורטמונד של העונה הנוכחית היא ללא ספק גרסה מעט חיוורת של הקבוצה המלהיבה שהתרגלנו לראות בעשור האחרון, אך גם בשנה בינונית עבורה בזירה המקומית, יש רגעים חיוביים שעשויים לעודד אותה לקראת העתיד ורגע לפני שתפגוש את מנצ'סטר סיטי בגומלין ליגת האלופות בו היא חייבת לנצח, אחרי שהפסידה 2:1 בתוספת הזמן במשחק הקודם.

אמש (שבת) ניצחו השוורצגלבן 2:3 את שטוטגרט בתום משחק דרמטי ונשארו בתמונה במאבק על המקומות המוליכים לליגת האלופות בעונה הבאה, אך סיפור המשחק הגיע מכיוון לא צפוי, כאשר את שער הניצחון בדקה ה-80 כבש אנסגר קנאוף הצעיר לאחר מבצע אישי נהדר שהסתיים בבעיטה אדירה לרשת. הגרמני בן ה-19 השלים שבוע גדול מבחינתו, כאשר ביום רביעי האחרון פתח לראשונה בהרכב דורטמונד במסגרת ליגת האלופות במהלך משחק החוץ נגד מנצ'סטר סיטי בשלב רבע הגמר.

נגד שטוטגרט הוא כבר השאיר חותם מעט יותר גדול על ההתמודדות, כשעלה לשחק בדקה ה-67 וקבע את תוצאת הסיום לאחר שעזר לקבוצתו להשלים מהפך. מדובר בשערו הראשון בקריירה של קנאוף בבונדסליגה, ובתום המשחק מאמן הקבוצה אדין טרזיץ' החמיא לכישרון הצעיר: "זו בדיוק הסיבה שהוא נמצא איתנו. בזכות האיכויות שלו, הביטחון העצמי והאומץ להראות לכולם מה הוא יודע".

אנסגר קנאוף | Christian Kaspar-Bartke/Getty Images

קנאוף הוא רק חלק מקאדר השחקנים מתחת לגיל 20 שיש לדורטמונד העונה, שכולל בין היתר גם את יוסופה מוקוקו, ריינייר, ג'ובאני ריינה וג'וד בלינגהאם (שכבש אמש את שערו השני העונה בליגה כשאיזן את התוצאה ל-1:1), וזאת מבלי להזכיר את ארלינג הולאנד האדיר בן ה-20 ואת ג'יידון סאנצ'ו בן ה-21.

הולאנד, אגב, לא הבקיע שישה משחקים ברציפות – שניים בבונדסליגה, בליגת האלופות נגד סיטי ובשלושת משחקי נבחרת נורבגיה במוקדמות גביע העולם. האם הוא יעצור את הרצף ביום רביעי בליגת האלופות נגד מי שעשויה להיות קבוצתו הבאה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי