שלישי: באיירן נגד לברקוזן. המועדון ופליק יצאו נגד הסופרליג

הבווארים ינסו להתקרב לתואר האליפות (21:20, ספורט4). רומינגה הודיע: "לא השתתפנו בתכנון הסופרליג, לא חושב שזה יפתור את הבעיות הכלכליות". המאמן התייחס לתזמון בקשה העזיבה ועדכן לגבי הפצועים

(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע בבונדסליגה ייפתח מחר (שלישי ) כשבמוקד באיירן מינכן תארח את באייר לברקוזן למשחק מסקרן (החל מ-21:20 בספורט4). בסוף השבוע האחרון, הבווארים גברו 2:3 על וולפסבורג והגדילו את הפער מלייפציג השנייה לשבע נקודות, והם יוכלו להבטיח אליפות תשיעית ברציפות במשחק נגד מיינץ בשבת הקרובה. כדי להשלים את הזכייה בתואר, על חניכיו של האנזי פליק לנצח בשני המשחקים הקרובים, ולקוות שהשנייה בטבלה תמעד באחד מהם. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן תצא מחר לקלן, ותארח בשבת את שטוטגארט.

עוד לפני כן, נשיא המועדון, קרל היינץ רומינגה, פרסם הודעה רשמית בו הביע את עמדת באיירן בנוגע להקמת הסופרליג: "לא השתתפנו בתכנון הסופרליג. אנחנו מברכים על הרפורמה של ליגת האלופות, כי אנחנו מאמינים שזה הצעד הנכון להתפתחות הכדורגל האירופי. אני לא חושב שהסופרליג תפתור את הבעיות הכלכליות שנגרמו בעקבות הקורונה למועדונים האירופיים. במקום זאת, כלל המועדונים צריכים לפעול בסולידריות".

עם כל הכבוד למאבק האליפות, מאמנה של באיירן עמד בעין הסערה בימים האחרונים לאחר שהודיע בתום הניצחון על וולפסבורג כי הוא מבקש לעזוב את המועדון בתום העונה, ונענה בשלילה. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, פליק התייחס לסיבה מדוע הודיע על כוונתו לעזוב עוד לפני תום העונה: "רציתי שהשחקנים ישמעו את זה ממני, כי היו הרבה שמועות. מבחינתי, הצד ההגיוני הבא היה להודיע לתקשורת".

קרל היינץ רומינגה | TOM WELLER/POOL/AFP via Getty Images

חוסר השקט שאופף את המועדון בתקופה האחרונה: "השבועות האחרונים לא היו רגועים, אבל הקבוצה הזאת מאוד מרוכזת. השחקנים תמיד מנסים להוציא מעצמם את המיטב. זו האיכות של הקבוצה, ואני מאוד גאה בהם".

כשנשאל על הסופרליג, שכרגע אינו כולל את קבוצות גרמניות: "יש דברים אחרים שמדאיגים אותי. אני לא יודע את כל הפרטים, אבל אני עומד מאחורי המועדון ומאחורי בורוסיה דורטמונד. זה לא טוב לכדורגל".

פליק התייחס לחזרה הקרובה של הפצועים: "לאון גורצקה חזר להתאמן ויהיה זמין מחר. מבחינת רוברט לבנדובסקי, המשחק מחר עוד מוקדם מדי. אנחנו מקווים שיהיה כשיר ליום שבת". הפולני נעדר, כזכור, מחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה – שלושה בליגה וצמד רבעי הגמר נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות. גם סרג' גנאברי עדיין לא כשיר.

המשחקים שנותרו והחל לסכם את העונה: "נשארו חמישה משחקים. עשינו צעד חשוב בסוף השבוע, ועכשיו נפגוש קבוצה טובה כמו לברקוזן שמשחקת ברמה גבוהה. היינו יכולים להשיג יותר העונה. היו הרבה פציעות בשלב הכי חשוב, אבל נראינו טוב. יצאנו מפריז עם ראש מורם למרות ההדחה. הפסדים הם חלק מהספורט ומהחיים. זכייה בליגה היא המטרה הגדולה עכשיו. אנחנו רוצים לעשות זאת ולחגוג".

רוברט לבנדובסקי, לאון גורצקה. אחד חוזר לסגל, השני עדיין בחוץ | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי