דיווח: יובנטוס רוצה את פליק. קימיך: "מקווה שהוא יאמן את הנבחרת"

האנזי פליק
האנזי פליק | Alexander Hassenstein/Bundesliga / Contributor

המאמן שביקש לעזוב את באיירן מינכן מבוקש על ידי הגברת הזקנה, כשגם מעבר לפרמיירליג נמצא על הפרק. גורצקה לאחר ה-0:2 על לברקוזן: "רוצים להיפרד בצורה הכי ראויה". בשבת: משחק ההכתרה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן עשתה אתמול (שלישי) צעד משמעותי אל עבר זכייה תשיעית ברציפות באליפות גרמניה, כשגברה 0:2 על באייר לברקוזן, ניצלה את ההפסד המפציע של לייפציג לקלן והגדילה את הפער בפסגת הטבלה לעשר נקודות, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. המשמעות: ניצחון של הבווארים במחזור הבא מול מיינץ יבטיח להם את התואר ללא שום קשר למשחק של יוליאן נגלסמן וחניכיו מול שטוטגרט.

אריק צ'ופו מוטינג וג'ושע קימיך כבשו את השערים לזכות הקבוצה של המאמן האנזי פליק, שכידוע ביקש לסיים את חוזהו ולעזוב את באיירן בסיום העונה, ככל הנראה לטובת נבחרת גרמניה. קימיך, שהפך אולי לקשר הטוב בעולם תחת פליק, מקווה לעבוד שוב עם מאמנו, הפעם בנבחרת: "אני מקווה שאם זה לא יסתדר והוא יעזוב, הוא ייקח את נבחרת גרמניה. העונה הזו אולי לא מושלמת, אבל אנחנו מאוד קרובים לזכות באליפות וזו המטרה גדולה", סיכם.

לאון גורצקה, שעבר גם הוא שדרוג משמעותית תחת פליק, הוסיף: "כמובן שהיינו עצובים לשמוע את החדשות. הייתה לנו תקופה מיוחדת איתו, הוא בנה כאן קבוצה עם רוח יוצאת דופן. למרות זאת, חשוב לכולנו לקבל את רצונו ולהיענות לבקשתו. אני מאמין שבתנאים הקיימים אם לא עומדים מאחוריו במאה אחוז אז זה כבר לא יהיה אותו דבר. אנחנו מגיעים למשחק מול מיינץ כדי לשחק את הכדורגל ששיחקנו בשנה וחצי האחרונות ורוצים לסיים את הפרק הזה בצורה ראויה".

ג'ושוע קימיך חוגג עם שחקני באיירן מינכן
ג'ושוע קימיך חוגג עם שחקני באיירן מינכן | Alexander Hassenstein/Bundesliga / Contributor

נבחרת גרמניה היא לא היחידה שמעוניינת בשירותיו של פליק, שכידוע הוביל את באיירן מינכן לזכייה בשבעה תארים והפך לאחד המאמנים הטובים בעולם. על פי דיווח שפורסם הבוקר בעיתון הגרמני הנחשב "בילד", יובנטוס הצטרפה למירוץ אחרי המאמן ומאמינה שהוא האיש שיוכל להוביל אותה לזכייה ראשונה בליגת האלופות מאז 1995/96.

כידוע, הביאנקונקי חווים עונה איומה תחת אנדרה פירלו חסר הניסיון, שהודח מליגת האלופות על ידי פורטו כבר בשמינית הגמר ונמצא בעיצומו של מאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. דבר שיובנטוס ממש לא רגילה אליו. בעיתון הגרמני הוסיפו וטענו כי גם מעבר לפרמיירליג נמצא על הפרק מבחינת פליק, כשארסנל וטוטנהאם עשויות להיות רלוונטיות מבחינתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי