נגלסמן: "ברור שיהיה נחמד להיפרד מהמועדון עם גביע". המנכ"ל דרבן

לייפציג תפגוש את ברמן בחצי גמר הגביע בשישי (21:20, ישיר בספורט4) והמאמן שיעזוב לבאיירן בתום העונה, הבטיח שזה לא ישפיע. מינצלף: "יוליאן נותן מעצמו 150%. מצפים שיזכה בתואר לפני שהוא עוזב ויעשה היסטוריה"

(גודל טקסט)

לייפציג ככל הנראה כבר לא תזכה העונה באליפות, כאשר באיירן מינכן מחזיקה ביתרון שבע נקודות עם שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה. למרות זאת, ליוליאן נגלסמן ושחקניו תהיה הזדמנות נהדרת לזכות בתואר, כאשר מחר (שישי) הם יתארחו אצל ורדר ברמן לחצי גמר הגביע הגרמני (21:20, שידור ישיר בספורט4). היריבה בגמר? המנצחת בין בורוסיה דורטמונד להולשטיין קיל (שבת ב-21:20, שידור ישיר בספורט4), שכבר הדיחה העונה את האלופה.

כידוע, השבוע נגלסמן מונה למאמן באיירן מינכן, אליה הוא יצטרף בתום העונה הנוכחית תמורת סכום שיא ששולם עבור מאמן: 25 מיליון יורו. המאמן (33) ישמח להיפרד מקבוצתו עם תואר, כאשר לפני שנתיים הפסיד בגמר. המנכ"ל אוליבר מינצלף כבר דרבן אותו: "הוא מתרכז עדיין בליפציג, כמובן. הוא נותן מעצמו 150%. אנחנו רוצים לזכור את העונה הזו כעונת שיא. מצפים מנו לזכות בתואר לפני שהוא עוזב. הוא יכול לעשות כאן היסטוריה".

נגלסמן הבהיר לקראת המשחק: "כמובן שזה יהיה נחמד להיפרד מהמועדון עם הגביע. אם אתה כבר מגיע לשלב חצי הגמר, אתה רוצה להגיע לגמר וגם לזכות בתואר. אין דבר יותר גרוע מלהפסיד משחק גמר. מוטיבציה? אין צורך לדרבן את השחקנים יותר ממה שהם כרגע, הגביע עצמו נותן לנו מספיק מוטיבציה".

יוליאן נגלסמן

המאמן הבטיח כי ההודעה על הצטרפותו לבאיירן לא תפגע בקבוצה: "שום דבר לא ישפיע על החבר'ה. דיברתי עם השחקנים שלי. כולם עם מוטיבציית שיא ורוצים לעמוד בציפיות. כל אחד רוצה להמשיך ולהשתפר. אנחנו רוצים גם להגיע ל-67 נקודות ולקבוע שיא מועדון בבונדסליגה".

לאחר דבר מינויו של נגלסמן אצל האלופה, לייפציג לא חיכתה יותר מדי זמן והודיעה על מחליף: ג'סי מארש האמריקאי שמאמן כעת את "קבוצת הבת" של המועדון, רד בול זלצבורג, ייכנס לתפקידו החל מה-1 ביולי. כזכור, לפני שנתיים שימש האמריקאי בן ה-47 כעוזרו של נגלסמן בעונת הבכורה שלו והשניים הובילו את לייפציג לגמר הגביע ולמקום השלישי.

ברמן אמנם מדורגת במקום ה-14 בטבלה אך נגלסמן יודע שהגביע הוא אופרה אחרת: "הם ישחקו בחופשיות בלי איום הירידה, הם יודעים שזה מפעל שונה. זו הסכנה הגדולה ביותר עבורנו. עלינו להיות מוכנים היטב, מרוכזים לחלוטין ולהגיע לקצב גבול היכולת. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות כדי לנצח אותה". נגלסמן סיכם: "אנחנו יודעים מה עשינו טוב ומה פחות טוב", אמר בהתייחסות לניצחון החוץ 1:4 במחזור ה-28. בכלל, לייפציג ניצחה בכל ארבעת משחקיה האחרונים נגד ורדר ברמן, וגם מחר כל תוצאה פרט לניצחון של נגלסמן וחניכיו תיחשב להפתעה.

שחקני לייפציג חוגגים | Jan Woitas/picture alliance via Getty Images

לייפציג תגיע לברמן רק ביום המשחק. לוקאס קלוסטרמן נמצא בספק גדול בשל בעיות בירכיים. ג'וסטין קלובריט ייעדר בוודאות בזמן שיוסוף פולסן, מלך שערי הקבוצה (11 שערים), שנעדר מניצחון הליגה על שטוטגארט – חזר לאימונים וצפוי לפתוח בהרכב כמו גם דני אולמו ואמיל פרוסברג. גם את נוכחותו של כריסטופר אנקונקו אפשר לקחת בחשבון. ברמן, מנגד, הפסידה בכל שבעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי