הולאנד, מאלן ודורטמונד מחכים לפרנקפורט, דאבור יפתח בהופנהיים?

ארלינג הולאנד | Matthias Hangst/Getty Images

מחזור הפתיחה בבונדסליגה נמשך בשבת: החלוץ צפוי לפתוח יחד עם הרכש ההולנדי נגד הקבוצה שנאבקה עם הצהובים על המקום בליגת האלופות אשתקד. החלוץ הישראלי עשוי להרוויח מהפציעה של בבו ולעלות ב-11 באאוגסבורג

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של הבונדסליגה יימשך מחר (שבת), כאשר במוקד, בורוסיה דורטמונד תארח את איינטרכט פרנקפורט והופנהיים של מונאס דאבור תתארח אצל אאוגסבורג.

בורוסיה דורטמונד – איינטרכט פרנקפורט (19:20, ספורט3)

אחרי שזכתה בגביע בעונה שעברה ואיבדה את ג'יידון סאנצ'ו בחלון ההעברות, בורוסיה דורטמונד פותחת עונה חדשה עם הרבה סימני שאלה וחוסר ודאות. האם היא מסוגלת לרוץ לאליפות מול באיירן מינכן, שנראית נכון לעכשיו פגיעה מאוד? האם לדורטמונד, שבעצמה נחלשה כשאיבדה את סאנצ'ו יש את הסגל כדי לעשות את זה? הצהובים-שחורים, כמו כל קבוצות הצמרת בגרמניה, החליפו מאמן בקיץ ומרקו רוזה הגיע במקום אדין טרזיץ', שבעצמו היה מינוי זמני אחרי פיטוריו של לוסיאן פאברה. גם פרנקפורט מגיעה אחרי שינויים משמעותיים בקיץ. אוליבר גלאזנר החליף את אדי הוטר כמאמן והכובש המוביל אנדרה סילבה עבר לר.ב. לייפציג. בפעם האחרונה שפרנקפורט הגיעה לדורטמונד היא ניצחה שם 1:2 במה שנראה אז כהפסד שיגמור את סיפור ליגת האלופות של דורטמונד לפני שזו עשתה קאמבק והצליחה לסיים בטופ 4.

אגב, אם מסתכלים על משחקי פתיחת העונה של הקבוצות מהשנים האחרונות, כנראה שאנחנו הולכים לקראת תיקו. בורוסיה דורטמונד ניצחה בששת משחקי פתיחת העונה האחרונים שלה, בעוד פרנקפורט לא הפסידה במשחק הפתיחה חמש שנים ברציפות. המארחת תחסר הרבה מאוד שחקנים וביניהם יוליאן בראנדט ותומא מונייה שנדבקו בקורונה, אמרה צ'אן, רפאל גריירו ומאטס הומלס וגם דן אקסל זגאדו שוב ייעדר. בהתקפה של מרקו רוזה ארלינג הולאנד, שכבש שלושער ב-0:3 של הקבוצה בגביע על ויסבאדן, צפוי לשתף פעולה עם הרכש החדש שהגיע מפ.ס.וו, דוניל מאלן.

דוניל מאלן | Alexander Scheuber/Getty Image

אאוגסבורג – הופנהיים (16:20, ספורט3)

מונאס דאבור עבר עונה מלאת עליות וירידות ב-2020/21, אבל את העונה הנוכחית הוא פתח טוב כשכבש בגביע מול ויקטוריה קלן ועזר להופנהיים לעבור סיבוב. עכשיו הופנהיים תקווה לפתוח גם את העונה בליגה בצורה חיובית עם משחק חוץ לא קל באוגסבורג וכשהיא ללא מספר שחקנים משמעותיים מאוד, כולל אילאס בבו, במה שעשוי לסלול לדאבור את הדרך אל ההרכב.

מונאס דאבור | Federico Gambarini/picture alliance via Getty Images

לצד משחק החוץ של דאבור והופנהיים, במסגרת מחזור הפתיחה ייערכו באותה השעה ארבעה משחקים נוספים:

וולפסבורג – בוכום
אוניון ברלין – באייר לברקוזן
ארמיניה בילפלד – פרייבורג
שטוטגרט – גרויטר פירט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי