צמד ושלושה בישולים להולאנד ב-2:5 של דורטמונד על פרנקפורט

הנורבגי התפוצץ על ה"עיטים" והוביל את הקבוצה של מרקו רוזה לניצחון גדול במחזור הפתיחה בבונדסליגה. דאבור שיחק 59 דקות ב-0:4 של הופנהיים על אאוגסבורג

(גודל טקסט)

כחודש וחצי אחרי שננעלה עונת 2020/21 בבונדסליגה, יצאה אמש (שישי) עונת 2021/22 לדרך עם תיקו 1:1 בין בורוסיה מנשנגלדבאך לבין האלופה באיירן מינכן. ארלינג הולאנד סיפק עוד הצגה ב-2:5 של דורטמונד על פרנקפורט עוד לפני כן מונס דאבור והופנהיים הביסו את אוגסבורג 0:4 בחוץ.

בורוסיה דורטמונד – איינטרכט פרנקפורט 2:5

ארלינג הולאנד עם מסר מהדהד לפתיחת העונה, שממחיש שהשמועות על מעבר לאחת מקבוצות העל שמעוניינות בו כלל לא משפיעות עליו. הסקורר הנורבגי הבלתי עציר העלה את מאזנו ל-62 שערים ב-61 הופעות במדי השוורצגלבן, ואחרי השלושער בשבוע שעבר בגביע, סיפק שלושה בישולים: הראשון בדקה ה-23 למרקו רויס שכבש את שערו ה-100 בבונדסליגה (החמישי בתולדות דורטמונד שעושה זאת), השני לטורגן הזאר בדקה ה-32 והשלישי לג'יו ריינה (58). לקינוח, הוסיף הולאנד צמד משלו בדקות 32 ו-72, שנתן למאמן הטרי מרקו רוזה ניצחון בכורה בליגה, ואיפשר לו לשתף גם שחקן הרכש הטרי דונייל מאלן שנכנס כמחליף בדקה ה-72. פרנקפורט שלא הצליחה ניצלה סגל חסר של הצהובים-שחורים שחסרו את יוליאן בראנדט, תומא מונייה, אמרה ג'אן ומאטס הומלס, לא תתנחם גם בשערים המצמקים של יינס האוגה (86) ופליקס פסלאק (27, עצמי).

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

אאוגסבורג – הופנהיים 4:0 – צפו בתקציר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי