טירוף לאחר המופע של הולאנד: "הוא לא אנושי". רויס צינן: "תיזהרו"

הנורבגי הבקיע פעמיים ורשם שלושה בישולים ב-2:5 של דורטמונד. ב"ESPN" התמוגגו: "זה העולם שלו, אנחנו פשוט חיים בו". קפטן הצהובים-שחורים הרגיע: "יש דברים שהוא צריך לשפר". וגם: המספרים

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד ממשיך להצית את הדמיון. הנורבגי סיפק עוד מופע בלתי נשכח, כשהבקיע פעמיים ורשם שלושה בישולים ב-2:5 של בורוסיה דורטמונד על פרנקפורט במחזור פתיחת הליגה.

מאזנו של הולאנד בדורטמונד בלתי נתפס ועומד כעת על 62 גולים ו-18 בישולים ב-61 משחקים בכל המסגרות. העונה, בשתי הופעות, לנורבגי יש חמישה גולים ושלושה אסטיסטים. אין מילים.

"זה העולם של ארלינג הולאנד, אנחנו פשוט חיים בו", נכתב ב-"ESPN". העיתונאי האיטלקי הבכיר פבריציו רומאנו צייץ את המספרים המדהימים של הולאנד והבהיר ש"הוא פשוט לא אנושי".

"חזרנו", צייץ בסיום הולאנד, שזכה לשבחים מקיר לקיר ברשתות החברתיות, באתרי האינטרנט השונים וכן מחברו לקבוצה, מרקו רויס. "כשהכדור אצלו ברגל כל האצטדיון רועש", אמר הקפטן בחיוך ומיהר לצנן: "צריך להיזהר לא להחמיא לו יותר מידי, עדיין יש כמה דברים שהוא צריך לשפר".

רויס הוסיף: "אנחנו שמחים מהתוצאה ועוד יותר שמחים שהקהל חזר, הם עשו לי צמרמורת כשעליתי לחימום. בנוגע למשחק, אני חושב שראו שאנחנו עדיין לא נמצאים במקום שבו אנחנו רוצים להיות כרגע, פרנקפורט הגיעה ליותר מידי הזדמנויות, היינו צריכים להיות יותר קומפקטים".

"דורטמונד היא הקבוצה שצריך לחשוש ממנה, לא באיירן מינכן", צעקה הכותרת של ה"BILD" הגרמני, שם טענו כי "באיירן פגיעה מתמיד, רק במזל היא חילצה נקודה בחוץ מול גלדבאך".

"25 אלוף אוהדים, משחק טוב ותוצאה לא רעה – אפשר להגדיר את הבכורה שלי כמוצלחת", סיכם המאמן החדש, מרקו רוזה, לאחר משחקו הראשון ככמאמן דורטמונד בבונדסליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי