ברגל שמאל: לייפציג פתחה את העונה עם הפסד 1:0 למיינץ

סגנית האלופה נכנעה בחוץ במשחק הבכורה של ג'סי מארש על הקווים, מוסא ניאקטה הכריע (13) עם שערו השישי בקריירה בבונדסליגה, כאשר ארבעה מהם הגיעו מול לייפציג. 1:3 לקלן על הרטה ברלין, יובטיץ' עשה היסטוריה

(גודל טקסט)

אחרי שהאלופה באיירן מינכן שמטה נקודות ביום שישי עם 1:1 מול בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור הפתיחה של הבונדסליגה, סגניתה ר.ב. לייפציג החלה הערב (ראשון) עם הפסד 1:0 במיינץ. לאחר מכן, קלן נעלה את המחזור הראשון עם 1:3 ביתי על הרטה ברלין.

מיינץ – ר.ב. לייפציג 0:1

פתיחת עונה מאכזבת לג'סי מארש, במקום בו גם קודמו יוליאן נגלסמן הפסיד רק לפני שבעה חודשים. לייפציג הגיעה כפייבוריטית ברורה, עם הסקורר הפורטוגלי אנדרה סילבה בחוד ודומיניק סובוסלאי על הספסל, אבל מולה ניצב הקריפטונייט שלה.

מוסא ניאקאטה, שהפך לקפטן הצרפתי הראשון של מיינץ, ניצל בלגן גדול בהגנה, בעט ברגלו השמאלית וכבש בדקה ה-13 את שערו השישי בקריירה בבונדסליגה, כשמתוכם זה הרביעי לרשת לייפציג. 33 שערים כבשה האורחת ב-10 משחקי הליגה שלה מול מיינץ – יותר מכל יריבה אחרת – אבל הפעם רובין צנטנר סיפק שתי הצלות טובות, נגיחה של וילי אורבן שרקה ליד הקורה (86) והשער נותר נקי.

שחקני מיינץ חוגגים | Juergen Schwarz/Getty Images
ג'סי מארש. פתיחה מאכזבת | Juergen Schwarz/Getty Images

קלן – הרטה ברלין 1:3

אחרי שני מפגשים מאופסים ביניהן בעונה שעברה, קלן והרטה סיפקו משחק פורה שבסיומו המארחת חגגה ניצחון ביתי אחרי שכשלה לעשות זאת בשלוש העונות הקודמות. הקבוצה מברלין הציגה בהתקפה את סטבן יובטיץ', שבדקה השישית גלגל פנימה מקרוב והפך לשחקן השני אחרי פלורין ראדוצ'יו הרומני שכובש בכל חמש הליגות הבכירות. הוא עשה את זה במדי מנצ'סטר סיטי באנגליה, אינטר באיטליה, סביליה בספרד, מונאקו בצרפת וכעת גם בגרמניה. אלא שקלן הגיבה עם נגיחה נהדרת של אנתוני מודסט בדקה ה-41 והשלימה את המהפך עם צמד מהיר של פלוריאן קיינץ (52 ו-55).

שחקני קלן חוגגים | Lars Baron/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי