1:2 לאייבר על אלאבס אחרי מהפך דרמטי, רק 0:0 לסביליה

שחקני אייבר חוגגים עם דיופ
שחקני אייבר חוגגים עם דיופ | אתר רשמי

קבוצתו של אבלרדו כבשה כבר בדקה הרביעית מנגיחה של מאנו גרסיה, אך שערים של ז'ורדן (69) ודיופ (91) קבעו מהפך בדרבי הבאסקי. הקבוצה של מנצ'ין הרבתה להחמיא בחוץ ונותרה במקום השני רק בזכות הפרש שערים

קבוצות: אייבר ויאריאל
(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות של ריאל מדרידוברצלונה אתמול, המחזור ה-11 בליגה הספרדית נמשך גם היום (ראשון) כשדפורטיבו אלאבס הפסידה 2:1 בדרבי באסקי לאייבר ונותרה במרחק ארבע נקודות מהמוליכה בארסה. מאוחר יותר, ריאל סוסיאדד וסביליה נפרדו בתיקו 0:0 ובמשחק המאוחר בטיס וסלטה ויגו נפרדו ב-3:3 דרמטי.


אייבר – דפורטיבו אלאבס 1:2
אלאבס לא הצליחה לעלות למקום השני כשרשמה את הפסד הליגה השלישי שלה העונה. זה דווקא התחיל טוב עבור האורחים כשג'וני הגביה כדור לרחבה ומאנו גרסיה היה במקום כדי לנגוח את ה-0:1 כבר בדקה הרביעית, אך בדקה ה-24 נשארה קבוצתו של אבלרדו בעשרה שחקנים כשרובן דוארטה ספג אדום. בדקה ה-62 גם הורחק שחקן גם למארחת כשפבלו דה בלאסיס הורחק גם הוא, אך דווקא שבע דקות אחר כך הגיע השיוויון גם בתוצאה כשז'ואן ז'ורדן קבע 1:1 בבעיטה אדירה מקצה הרחבה. כבר היה נראה ששתי הקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות, אך דקה בתוך תוספת הזמן ז'ורדן, הפעם על תקן המבשל, הגביה כדור לרחבה אותו נגח פאפא קולי דיום לרשת וקבע מהפך דרמטי, 1:2 לאייבר.


ריאל סוסיאדד – סביליה 0:0
סביליה התאוששה מההפסד לברצלונה, שהיה הראשון מזה הרבה זמן בליגה, עם 1:2 קליל על הואסקה. אבל אם היא קיוותה להתקרב עוד יותר למוליכה היא נתקלה בבעיה בשם ריאל סוסיאדד. המגנים הבאסקים עצרו את ההתקפה האכזרית של האנדלוסים, שבימים אחרים היתה יוצאת ממשחק כזה עם חמישייה. גם לא מעט החמצות עזרו למארחים לסיים בתיקו עם קבוצת הצמרת, שעדיין עלתה למקום השני בזכות הפרש שערים עודף על אתלטיקו מדריד.


Final en Anoeta #RealSociedadSevillaFCpic.twitter.com/fzbZcQmD7a

— Real Sociedad Fútbol (@RealSociedad) November 4, 2018


תוצאה נוספת

ויאריאל – לבאנטה 1:1
בטיס – סלטה ויגו 3:3
הואסקה – חטאפה 0:1
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי