פ.ס.ז' דורשת מברצלונה את קוטיניו ורקיטיץ' בנוסף לכסף

ניימאר בנבחרת ברזיל
ניימאר | Gettyimages

ראשי הבלאוגרנה הגיעו לפריז ושוחחו עם ראשי אלופת צרפת, שסיפרו מהו המתווה האפשרי מבחינתם עבור שחרור ניימאר. עוד קודם לכן פורסם שמסי התקשר לברזילאי במטרה לשכנע אותו לוותר על האפשרות לעבור לריאל מדריד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
משלחת של ראשי ברצלונה, בהובלת אריק אבידל וחאבייר בורדס, עשתה היום את הדרך לפריז וערכה פגישה ראשונה פנים מול פנים עם אנשי פריז סן ז'רמן, בניסיון לקדים את העברת ניימאר בחזרה לקטלוניה. מזה שבועות ארוכים שישנן שיחות בין הצדדים, על אף שבברצלונה מכחישים פנייה, אבל רק היום נעשה צעד משמעותי ראשון בניסיון לבצע עסקת ענק, שנתיים בלבד אחרי שניימאר עבר לפריז תמורת 222 מיליון יורו.


העיתונאי מרסל לורנטה, אשר כותב ב"מונדו דפורטיבו" והוא גם אחד מבכירי "רדיו קטלוניה", פרסם כי במהלך הפגישה הבהירו ראשי פ.ס.ז' כי הם דורשים את איבן רקיטיץ' ופיליפה קוטיניו עבור מכירת ניימאר, כל זאת בנוסף לסכום כספי משמעותי, אחרת בהחלט ייתכן שיקודמו השיחות להעברת ניימאר דווקא לריאל מדריד.


עוד בשעות הבוקר גם פורסם בעיתון "מארקה" כי "ליאו מסי נכנס אל מאחורי הקלעים", במטרה למנוע מניימאר לעשות את הדרך לריאל מדריד. זה לא סוד שניימאר ומסי מאוד מעריכים אחד את השני, הברזילאי אף הודה לא פעם כי הוא התפתח והשתפר ככדורגלן לצדו של "הפרעוש", שהחליט להתקשר לניימאר ולבקש ממנו לחזור לברצלונה – או אם תרצו, שלא יגיע בשום פנים ואופן לריאל מדריד.




מערכת היחסים המעולה בין ניימאר לליאו מסי היא למעשה חלק מטריו, מכיוון שגם האורוגוואי לואיס סוארס נחשב מצוי בסוד העניינים ונחשב לחבר טוב של השניים. למרות צירוף אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד עבור 120 מיליון יורו הקיץ, בברצלונה מתכוונים לנסות ולהחזיר את ניימאר מתוך הבנה שהחברות בין מסי, ניימאר לסוארס תמנע כל פגיעה במרקם החברתי הקיים. כבר לפני שנתיים, אז עזב ניימאר לפריז סן ז'רמן, מסי היה מהגורמים הבולטים בניסיון להשאיר את החלוץ וגם הרצון להחזירו כעת נובע בין היתר מבקשת הארגנטינאי, שנחשב להרבה יותר מקפטן בברצלונה כך שלדעתו יש חשיבות רבה.


למעשה, ב"מארקה" טוענים שבין שלל הסיבות להחזיר את ניימאר לברצלונה ישנה גם הכוונה לשפר את מצב רוחו של ליאו מסי בכך שחברו הטוב ישוב לקבוצה. בעונה שעברה כבר דווח ששחקני ברצלונה נגד המאמן ארנסטו ואלוורדה ולאחר שהוחלט להשאירו בתפקיד, בקטלוניה מבינים ששיפור מצב רוחם של הכוכבים ובראשם ליאו מסי, גם יסייע להצלחת הקבוצה.


כידוע, רק אתמול פורסם שעורכי דינו של ניימאר נצפו בקאמפ נואו לצורך פגישות עם ראשי ברצלונה, אלא שמספר שעות לאחר מכן פורסם ששחקני ריאל מדריד נכנסו לתמונה וביקשו מכוכב פ.ס.ז' לשקול בחיוב לעבור לבירת ספרד. כעת, אחרי שליאו מסי בכבודו ובעצמו הרים טלפון לחבר הטוב ובעיקר פגישה ראשונה בנושא ניימאר בין ראשי ברצלונה לפריז סן ז'רמן, יהיה מעניין לראות היכן יחתום הכוכב.



סוארס, מסי וניימאר. השלישייה תתאחד? ( Denis Doyle/Getty Images)


בהקשר אחר, בארסה שחררה עדכון רשמי לגבי הניתוח שעבר השוער נטו: "לאחר השבר שספג בכף ידו, השוער נטו נותח בהצלחה, ויהיה בחוץ לפרק זמן של שישה עד שמונה שבועות". מי שיתפוס את מקומו כשוער הגיבוי של מארק אנדרה טר שטגן הוא איניאקי פנייה בן ה-20.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי