ברצלונה מאוכזבת מניימאר, גריזמן הכחיש חשש מהגעתו

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

בקטלוניה ציפו מהברזילאי להבהיר באופן פומבי שהוא דורש לחזור וכך לאלץ את פריז סן ז'רמן למכור אותו, אבל אפילו מסר שהעביר לו פיקה לא זכה לתגובה. הצרפתי הגיב לדיווח וטען: "מאיפה אתם יודעים?"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ריאל מדריד שוב חזרה לתמונה בכל הנוגע לניסיון לצרף את ניימאר, וזהו ללא ספק רגע שמלחיץ מאוד את ברצלונה. אמנם דווח שהצעת הבלאנקוס נדחתה, אבל רק אתמול פורסם שגם 160 מיליון יורו שהציעו הקטלונים לפריז סן ז'רמן עבור הברזילאי לא התקבלו ומדובר בסאגה שמטרידה מאוד את אלופת ספרד.


ב"מונדו דפורטיבו" נכתב הבוקר שהצהרה של ניימאר על רצונו לעבור אך ורק לברצלונה הייתה מוציאה את ריאל מדריד מהמירוץ, מכיוון שפלורנטינו פרס היה יורד מניסיון לצרף שחקן שרוצה לעבור ליריבה המושבעת, אבל הדבר לא קרה והתסכול בקטלוניה הולך וגובר כשנותרו עד סגירת חלון ההעברות 11 ימים.


בברצלונה גם טוענים שאם ניימאר היה מכריז פומבית על רצונו לחזור לברצלונה, הדבר היה מסייע להם במו"מ מול פריז סן ז'רמן שלמעשה הייתה נותרת ללא כל אפשרות להתמקח ולהעלות את דרישותיה, מתוך הבנה שזו עסקה יקרה מדי שאסור להם יהיה לסכן אותה – ואם החלוץ היה מבהיר היכן הוא רוצה לשחק, הוא היה כופה על הצדדים להגיע לסיכום.


כזכור, גם בלם ברצלונה ג'רארד פיקה שוחח עם ניימאר ואף הצהיר לפני שבועיים: "אשמח מאוד לראות אותך חוזר לכאן", אמר לו דרך כלי התקשורת והוסיף, "כמובן ששוחחתי איתו, אבל זה לא ראוי שאחשוף את שיחתנו הפרטית". זהו למעשה היה מסר ברור שהעביר פיקה לניימאר, אבל מאז דבריו במיאמי דווקא חלוץ פריז סן ז'רמן שומר על שתיקה לצערם של אנשי ברצלונה שציפו לתגובה.



ניימאר ופיקה. המסר שהעביר הבלם לא זכה לתגובה (מסך)


הגעה אפשרית של ניימאר גם יוצרת בעיה לשחקני ההתקפה של הקבוצה, מכיוון שאם מקומם של ליאו מסי וניימאר מובטח, המשמעות היא שעוסמאן דמבלה, אנטואן גריזמן ולואיס סוארס יצטרכו להילחם על מקום אחד אחרון בהרכב. סוכנו של דמבלה כבר התראיין והבהיר שהשחקן ישמח לראות את ניימאר מצטרף וברדיו מונטה קרלו פורסם שאלוף העולם שהגיע מאתלטיקו מדריד חושש מהצטרפות של ניימאר, אך הוא הגיב לדיווח באמצעות הטוויטר וכתב: "אה…איך אתם יודעים?", בניסיון להפריך את השמועות ככל שניתן.




ואם נשים רגע את ניימאר בצד, בברצלונה מאוד מעודדים מכך שליאו מסי שב לאימונים וצפוי לשחק במחזור הקרוב נגד ריאל בטיס, אחרי שבמחזור הראשון הפסידה ברצלונה לאתלטיק בילבאו והיא גם כך צריכה להסתדר ללא דמבלה וסוארס הפצועים, כשלהזכירכם גם פיליפה קוטיניו עזב בתחילת השבוע בהשאלה לבאיירן מינכן. ברצלונה נואשת לחזרת "הפרעוש" להרכב והבוקר העלתה סרטון מאימונו הראשון עם מהלכים מרשימים שהספיק לבצע, כדי להמחיש עד כמה הוא היה חסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי