סוארס זוכה לשבחים: "הערך שלו עצום". מסי יקבל את נעל הזהב

ליאו מסי
ליאו מסי | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

קפטן ברצלונה ממשיך לשבור שיאים ויקבל את הפרס בפעם השישית בקריירה - יותר מכל אחד אחר. בספרד פירגנו לחלוץ: "פשוט רוצח, שום דבר לא עוצר בעדו מלמשוך את הספינה". וגם: איך ניסו למנוע את הרחקתו של דמבלה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
אחרי פתיחת עונה די מהוססת נראה שברצלונה חוזרת לעצמה. אלופת ספרד פירקה 0:4 את סביליה לפני פגרת הנבחרות וטיפסה למקום השני אחרי ריאל מדריד כשהקלאסיקו, להזכירכם, ייערך עוד קצת פחות משלושה שבועות. בספרד יודעים שלקבוצה של ארנסטו ואלוורדה אמנם יש עוד בעיות אך מחמיאים לחלק הקדמי שמספק את הסחורה. "12 קילרים" נכתב בשער "מונדו דפורטיבו". לא פחות מ-12 שחקנים כבשו לזכות ברצלונה העונה בשמונה משחקי ליגה – יותר מכל קבוצה אחרת באירופה.


השער החשוב במשחק נגד סביליה היה השער הרביעי, שער הבכורה העונה של ליאו מסי, שוב בכדור חופשי. זה היה השער ה-100 שלו במדי ברצלונה מחוץ לרחבה והוא רחוק שער אחד מ-50 שערים בקריירה בכדורים חופשיים (43 במדי ברצלונה ושישה בנבחרת). עוד בהקשר מסי, הארגנטינאי יקבל את תואר נעל הזהב ביום רביעי הבא (16 באוקטובר) בפעם השישית בקריירה, בזכות 36 השערים שכבש בעונה שעברה בספרד. זו העונה ה-16 בה מסי כובש לזכות ברצלונה במסגרת הליגה – היחיד שעשה זאת. 


הוא זכה בתואר לראשונה בעונת 2009-10 (34 שערי ליגה), כעבור שנתיים עשה זאת שוב (50 שערים בעונת 2011-12) וזכה בתואר גם ב-2012/13(46 שערים) ובשנתיים הקודמות (37 שערים ב-2016/17 ו-34 שערים בעונת 2017/18)




מי שעוד זכה למחמאות הוא לואיס סוארס שרק לא מזמן ספג שריקות בוז מהקהל בקאמפ נואו. "הערך שלו עצום, הוא פשוט רוצח", נכתב ב"ספורט" על האיש שכבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, "כל השערים יפים בצורה יוצאת דופן. תמיד כבש את השער הראשון. לקח לו זמן והנה הניצוץ הגיע. לא הגיל, לא בעיות הבירכיים, לא ההתחלה הקשה. שום דבר לא מונע ממנו מלמשוך את הספינה. תמיד הייתי בוחר בו כ-'9' של ברצלונה"


בינתיים הדבר היחיד שמדאיג הוא ברצלונה הוא הסיכוי שעוסמאן דמבלה שהורחק נגד סביליה יחמיץ את הקלאסיקו. הקפטן מסי ניסה לעזור לו. בספרד פורסמו צילומי הטלוויזיה. מסי אמר לשופט מטהו להוז: "הוא לא יודע לדבר (ספרדית)".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי