דה יונג: "לא חושב שיש הבדל בין ואלוורדה לסטיין"

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | David Ramos/Getty Images

קשר של ברצלונה התראיין בספרד: "שני המאמנים מאמינים במשחק המסירות, ואני בטוח שעכשיו נשפר את כל הדברים הקטנים שלא עבדו". מטרות: "הייתי רוצה לזכות בליגת האלופות", סיום העונה שעברה: "היה מר מאוד"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כשהיא בפתחו של עידן חדש על הקווים, ברצלונה גברה אתמול (רביעי) בעזרת הרבה מזל על איביזה הקטנה בשלב 32 האחרונות בגביע המלך, ועוד לפני כן ניצחה 0:1 קטן את גרנאדה בליגה, במה שהיה משחקו הראשון של המאמן קיקה סטיין. פרנקי דה יונג, שחתם בחודש ינואר אשתקד בשורות אלופת ספרד, התראיין היום בספרד ושיתף את תחושותיו בעונת הבכורה בבארסה.

מטרות לעונה: "ברור שאנחנו רוצים לזכות בכל התארים העונה, אבל ברור שכל אחד היה רוצה לזכות בליגת האלופות. אם הייתי צריך לבחר, הייתי בוחר בצ'מפיונס, אבל באותה מידה אני רוצה לזכות בליגה ובגביע".

סיום העונה שעברה באייאקס: "היא הסתיימה בטעם מר מאוד אחרי שהודחנו בחצי גמר ליגת האלופות מול טוטנהאם. אני חושב שהיה יכול להיות מעניין מאוד אם היינו משחקים נגד ברצלונה בגמר. אני מקווה מאוד שהשנה עם בארסה אני אצליח להגיע לשם".


דה יונג. "אם הייתי צריך לבחור, הייתי רוצה לזכות בליגת האלופות" (David Ramos/Getty Images)

ההבדל בין המאמנים: "אני לא חושב שיש הבדל גדול בין ארנסטו ואלוורדה לקיקה סטיין. שניהם מאמינים במשחק מסירות ואני חושב שסטיין ישפר את הדברים הקטנים בעיקר. הוא לא דיבר באופן אישי על משהו, אבל הוא מאמין בפילוסופיית המשחק של בארסה. אני מאושר שיש לנו אותו"

תחושותיו: "מבחינה אישית אני חושב שהולך לי טוב עד עכשיו ואני משחק הרבה דקות, אך באותה מידה אני יכול לשחק עוד יותר טוב. הקבוצה מצליחה אבל אני חושב שיש לנו הרבה מקום לשיפור, הוא יקרה בגלל האימונים הטובים שלנו. אני בטוח שנשתפר בקרוב מאוד"


חתם לפני שנה בברצלונה. "לא חושב שיש הרבה הבדלים בין ואלוואדה לסטיין" (David Ramos/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי