ברצלונה וריאל מדריד ינסו להעפיל לחצי הגמר גביע המלך

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1: בצל פרשת מסי ואבידל, האלופה תתמודד נגד בילבאו בסן ממס והבלאנקוס יארחו את סוסיאדד. זידאן וסטיין דיברו לקראת המשחקים הטעונים

(גודל טקסט)

שני משחקי רבע הגמר המרכזיים בספרד ייערכו מחר (חמישי), כאשר תחילה ריאל מדריד תארח את ריאל סוסיאדד (19:55, ישיר בספורט3) ולאחר מכן תתארח ברצלונה אצל אתלטיק בילבאו (21:55 בספורט4), למעשה תשוב למגרש בו הפסידה במחזור פתיחת הליגה העונה.

ריאל מדריד – ריאל סוסיאדד (19:55, ישיר בספורט3)
לקראת משחק רבע הגמר המסקרן נגד הבאסקים, מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן, התייצב היום למסיבת עיתונאים ואישר שאדן הזאר עשוי להיכלל בסגל. הבלגי, שנפצע בנובמבר ומאז לא זכה לשחק, שב לאימונים לאחרונה, נטל חלק גם באימון הבוקר המסכם של הקבוצה לקראת המפגש ונראה כי לכל הפחות יישב על הספסל.

"זה לא רבע גמר, זה משחק גמר מבחינתנו", אמר זידאן בפתיחת מסיבת העיתונאים, "אנחנו נפגוש קבוצה טובה מאוד, שלא מתכוונת לוותר לנו על כלום ומכך אני מודאג לקראת מחר. נצטרך להיות בפוקוס מהדקה הראשונה".


המשבר בברצלונה
: "אין לי שום כוונה לדבר על קבוצה אחרת. אנחנו עדיין לא זכינו בכלום ונתחרה מולם עד הסיום, זה ממש לא יחליש אותם והם יעשו עבודה טובה מאוד עד הסוף. אפילו לדקה אנחנו לא חושבים על כך, זו אותה ברצלונה החזקה כמו תמיד".

על העימות בין אמבפה לטוכל: "יש לי מספיק דברים לדבר עליהם בקבוצה שלי. אני לא כאן כדי להגיב על מה שקורה במקומות אחרים. בכדורגל הכל יכול לקרות וצריך להיות הוגן ככל שאפשר. זה יכול לקרות בכדורגל אם שחקן לא מרוצה כי הוא לא משחק או מוחלף".

חזרת אדן הזאר: "נראה מחר אם הוא ייכלל בסגל. אני שמח שיש לנו את אדן איתו והפציעה שלו הייתה רעה, אבל הוא מיום ליום משתפר. אנחנו רוצים ליהנות ממנו לעוד הרבה שנים".



הקשיים של לוקה יוביץ':
"אנחנו כאן כדי לעזור לו. הוא מרגיש טוב, נוח לו בקבוצה והוא נמצא בתהליך טבעי. הוא צריך סבלנות ולהמשיך לעבוד קשה".

אתלטיק בילבאו – ברצלונה (21:55, ישיר בספורט4)
בצל המשבר הגדול בקטלוניה בעקבות התבטאותו של המנהל המקצועי אריק אבידל והתגובה המאוד מפתיעה של ליאו מסי ברשתות החברתיות, כשכבר בספרד פורסם כי הנשיא ג'וזפ ברתומיאו שוחח עם השניים כדי להרגיע את הרוחות, ברצלונה מנסה לשמור על חלום הטרבל בחיים במשחק החוץ הקשה נגד אתלטיק בילבאו בסן ממס. כזכור הבאסקים הנחילו על האלופה הפסד כואב כבר במחזור הפתיחה במגרש הביתי בזכות מספרת אדירה של אריץ אדוריס בדקה ה-89 והם ינסו להמשיך את המסע בגביע בתקווה לזכות בתואר ראשון מאז 2015.

מאמן ברצלונה קיקה סטיין התייחס למשחק הקרוב ופרשה שמסעירה את הקבוצה: "אני חושב שהולך להיות משחק מרגש, לשתי הקבוצות יש כוונה אמיתית לעבור לשלב הבא. יהיה מאוד קשה, בילבאו תלחץ ותהיה אינטנסיבית מאוד".


דבריו של אריק אבידל: "הדברים האלה לא משפיעים עלי בכלל ואדאג שהשחקנים יושפעו כמה שפחות, דיברנו על זה דקה אחת ועלינו להתמקד כמה שיותר במשחק. מה שמעניין אותי זה כדורגל ובכל שאר הדברים אני לא יכול לשלוט עליהם ולא אבזבז את זמני על זה".

על ליאו מסי: "הוא נראה בסדר, הוא אוהב להתאמן ולהיות כאן. הוא נראה כאתמול שלשום. למסי יש את הניסיון להחליט את הדברים בעצמו ואני לא מתכוון להיכנס לחיים של אף אחד. אני לא אביהם, אבל אני צריך לשמח את השחקנים ולתת להם לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי