"המשבר נסגר – ועכשיו לגביע", בארסה ומסי מתארחים בבילבאו

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

הנשיא ברתומיאו שוחח עם אבידל שיישאר בתפקידו, הקפטן התרצה וכעת רגע לפני רבע הגמר בסאן ממס (19:55, ספורט3) יודעים שאסור לטעות. הארגנטינאי ישווה שיא בן 87 שנה. וגם: זידאן מחפש חצי גמר ראשון, בייל נקטל

(גודל טקסט)

רבע גמר גביע המלך הספרדי נפתח בשתי הפתעות גדולות. ביום שלישי הדיחה גראנדה את מחזיקת הגביע ולנסיה עם ניצחון דרמטי 1:2 ואתמול (רביעי) המשיכה מיראנדס את העונה החלומית שלה כשהדיחה את ויאריאל עם ניצחון 2:4. התוצאות האחרונות העלו עוד יותר את רמת הדריכות אצל שתי הגדולות בספרד, ברצלונה וריאל מדריד, שינסו להבטיח הערב את מקומן בחצי הגמר.  ריאל מדריד תארח את ריאל סוסיאדד (19:55, שידור ישיר בספורט3) וברצלונה תתארח בסאן ממס של אתלטיק בילבאו (21:55, שידור ישיר בספורט4).

ברצלונה רוצה לשים בצד את השבוע הסוער שעבר עליה. היא תתארח בסאן ממס נגד היריבה אותה ניצח בשלושה משחקי גמר מאז 2008/09 (הפעם האחרונה – בעונת הטרבל עם לואיס אנריקה), אך מצד שני "האריות" ניצחו אותה במחזור פתיחת הליגה. "אחרי השלום – עכשיו מצפים לגביע המלך", נכתב בשער  "ספורט", שם דווח כי הנשיא ג'וזף ברתומיאו התערב, שוחח עם המנהל הטכני אריק אבידל ועם ליאו מסי והשניים יישרו את ההדורים. "ברתומיאו סגר את המשבר, אבידל ומסי מתפייסים. שני הצדדים ניהלו שיחה כנה והציגו את הנימוקים שלהם לדברים והסערה מאחור". ב"מונדו דפורטיבו" נכתב "נשאר" בשער העיתון על רקע תמונה של ברתומיאו ואבידל שיצפו במשחק הערב יחד.

 
לגבי המשחק, ארתורו וידאל צפוי להיות הפיתרון מול המהירות והאגרסיביות של הבאסקים, והוא יפתח במרכז השדה לצד פרנקי דה יונג וסרחיו בוסקטס. "דו קרב שאין בו מקום לטעויות", נכתב בתקשורת לקראת המשחק. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב: "בארסה רוצה את חצי הגמר בנסיבות לא פשוטות ובמגרש קשה מאוד. במסיבת העיתונאים קיקה סטיין הרשים ועכשיו עליו לדאוג שבארסה תתעסק רק בכדורגל וגם תצליח".


כותרות העיתונים "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו" (צילומי מסך)

מסי שהיה חלק מעין הסערה במהלךה שבוע, יחזור לככב על המגרש כפי שהוא יודע יותר טוב מכל אחד אחר. הקפטן ירשום את משחקו ה-75 בגביע המלך וישתווה לשיאן ג'וזף סאמיטייר שמחזיק ברקורד כבר 87 שנה. עד היום רשם מסי, שזכה במפעל שש פעמים בעבר, 51 שערים במפעל. בינתיים גם עתידו ממשיך להעסיק את כל אירופה. ב"גאזטה דלה ספורט" פורסם כי מסי יכול לעזוב בחינם בכל קיץ בהתראה של חודש מראש ויש חמש קבוצות ענק שמעוניינות להחתימו. באנגליה ציינו את מנצ'סטר סיטי. אולם בספרד דווח כי הסעיף הזה תקף רק לקבוצות מחוץ לאירופה.
 

ונעבור לריאל, מוליכת הטבלה. ריאל תנסה לחצות את רף רבע הגמר לראשונה עם זינדין זידאן, שבשתי העונות המלאות שלו הודח פעמיים בשלב הזה, לאחר שני הפסדים בסנטאיגו ברנבאו. ב-2017/18 ריאל נכנעה 2:1 ללגאנס דווקא במגרשה הביתי במשחק הגומלין, ובעונת הדאבל הפסידה 2:1 לסלטה ויגו. מי שלא ישחק שוב הוא אדן הזאר שעדיין לא נכלל בסגל. "ריאל מוותרת על הזאר לפני הגמר שלה נגד סוסיאדד", נכתב ב"מארקה" על חשיבות המשחק, כאשר יהיה מעניין לראות אותו מתמודדת גם ללא קאסמירו. "זה לא שהתוצאות שלה היו רעות, אבל הקהל בברנבאו כבר חיכה למספר 7 החדש שנעדר למעלה מ-70 ימים".

"גביע העתיד" נכתב ב"אס" כשהדגש הוא על ויניסיוס ג'וניור שנמצא בכושר טוב, וגם על רודריגו ופדה ואלוורדה, כאשר מן הצד השני מרטין אודגור ואלכסר איסק ינסו להפתיע. עוד נכתב בתקשורת על גארת' בייל ששוב לא נכלל בסגל. הפעם זידאן לא נשאל ולו שאלה אחת במסיבת העיתונאים לגבי הוולשי, מה שמעיד עד כמה לאף אחד לא אכפת ממנו.

זינדין זידאן. מעולם לא הגיע לחצי גמר הגביע (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי