הטלוויזיה הספרדית תפסה את פיקה אומר לחברו לבזבז זמן

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Quality Sport Images / Contributor

אולי עבור קבוצות אחרות מדובר באקט שגרתי, אך לא אצל ברצלונה שחטפה ביקורת בספרד לאחר שהבלם הורה לשוער מארק-אנדרה טר שטגן לקחת את הזמן בניצחון הביתי על ריאל סוסיאדד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה גירדה 0:1 ביתי על על ריאל סוסיאדד מפנדל של ליאו מסי ושבה לפסגת הליגה הספרדית בתום המחזור ה-27 לאחר שריאל מדריד הופתעה על ידי בטיס, שהיממה את הבלאנקוס בזכות שער ניצחון דרמטי של אקס בארסה כריסטיאן טייו. למרות הניצחון והחזרה למקום הראשון, בתקשורת הספרדית ביקרו את צורת המשחק של האלופה, שלא הרשימה ואף נאלצה לבצע אקט לא שגרתי, יש שיגידו חריג בנוף של הקאמפ נואו, בדמות בזבוז זמן.

מי ש"נתפס" על ידי מצלמות הטלוויזיה הוא ג'רארד פיקה, שביקש ממארק-אנדרה טר שטגן לקחת את הזמן. "מארק, תרגיע את המשחק, אנחנו צריכים להעביר את הזמן שנותר", כך נראה הבלם הוותיק אומר לשוער הגרמני במהלך אחת מבעיטות החמש שקיבלה ברצלונה בדקות הסיום של ההתמודדות.

כבר ביום שישי הקרוב עלולה ברצלונה לאבד באופן זמני את הפסגה, כשריאל מדריד תארח את אייבר (22:00I), אולם האלופה והמוליכה ערב המחזור תוכל לשוב למקום הראשון ללא כל קשר לתוצאת המשחק של הבלאנקוס בהנחה שהיא תנצח את מאיורקה בחוץ (שבת ב-19:30).

בתוך כך, גוברים הסיכויים שגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי בקאמפ נואו, שעתיד להיערך ביום רביעי הבא, יתקיים ללא קהל, זאת לאחר שהבוקר (שני) הממשל העביר המלצה לקיים אירועים המוניים בדלתיים סגורות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי