סטיין: "אם הליגה תיגמר עכשיו, ברצלונה צריכה לזכות באליפות"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

בזמן פגרת הקורונה, המאמן המשיך להתראיין לכלי התקשורת בספרד ודיבר על צ'אבי: "מקווה שהוא יחזור בעתיד". על ניימאר ומרטינס אמר: "הייתי מעדיף את שניהם"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מאמן ברצלונה, קיקה סטיין, שנמצא בהסגר בעקבות ההתפשטות המדאיגה של נגיף הקורונה בספרד, המשיך להתראיין לכלי התקשורת בספרד והפעם לתוכנית 'אל לרגורו' בערוץ המקומי. המאמן התייחס לתוכנית של ההתאחדות הספרדית, לפיה יקבעו העולות לליגת האלופות ואמר בנוגע לזהות האלופה: "ההיגיון אומר שאם הליגה תיגמר עכשיו, אז ברצלונה צריכה לזכות באליפות". 

אך הוסיף באותה נשימה: "אני מעדיף לסיים את העונה, ואין ספק שאני לא אחגוג את האליפות הזאת". על היחסים שלו עם מסי אמר: "אני מקווה שהוא יודע שהוא יכול לסמוך עליי". 

למרות זאת, סטיין לא הסתיר את התחושה לפיה הוא מתקשה לראות את ליגת האלופות חוזרת לפעילות העונה: "אני מאוד רוצה שהכדורגל יחזור, מוקדם ככל האפשר כדי שהענף לא ייפגע, אבל צריך להתייחס למציאות. אנחנו חווים משבר רציני וכדי לחזור צריכים לקבל את כל האישורים. אני רוצה לקוות שנקבל את האישורים".

על האפשרות לשחק מול קאמפ נואו ללא אוהדים אמר: "אני כמעט בטוח שעד שלא יימצא חיסון, נשחק ללא קהל. זה עצוב, אבל אנחנו צריכים לסיים את הליגה". סטיין גם דיבר על צ'אבי, והאפשרות שיחליף אותו כמאמן ברצלונה: "אני מקווה שצ'אבי יחזור לברצלונה כמאמן יום אחד. הוא מכיר את הקבוצה וזה נורמלי שהוא רוצה לחזור לפה. אם אני אצטרך לעזוב כדי שהוא יחזור וכי לא זכיתי בתארים? אני כבר יודע שככה המקצוע הזה עובד". 

המאמן גם דיבר על אחד מהשחקנים האהובים ביותר שלו בספרד, ריקי פוץ' הצעיר: "הוא בחור יוצא מן הכלל, אבל חייבים לתת לו זמן. התפיסה שלו לגבי הכדורגל חייבת להשתפר ולהשתנות. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לפתוח בהרכב ועדיין לא שיכנעו אותי שזה הרגע שלהם, לכן הם לא יקבלו את המקום הזה, הם יהיו חייבים לשכנע אותי". 

לסיום, המאמן דיבר על הסוגיה שמעסיקה את כל אוהדי ברצלונה מסביב לעולם העונה, והיא הבחירה בין ניימאר ללאוטרו מרטינס: "אני אשמח שניימאר יחזור, אבל אני לא יודע אם המצב הזה אפשרי כרגע. נצטרך לראות את המצב הכלכלי של המועדון בסוף המשבר. אם הייתי צריך לבחור בינו לבין מרטינס? הייתי שמח לקבל את שניהם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי