סוארס לא אהב את הביקורת על המשקל שלו: "תסתמו את הפה"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

החלוץ שמתאושש מהפציעה ספג הקנטות על כך שהעלה כמה קילוגרמים במהלך התאוששותו מהפציעה יחד עם השוואה בינו לבין הזאר. גם אשתו נחלצה להגנתו. וגם: דמבלה עדיין לא עבר בדיקת קורונה, שנה לתבוסה באנפילד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

משבר הקורונה שהביא לעצירת הכדורגל העולמי היה מעין קרש הצלה עבור לואיס סוארס. החלוץ האורוגוואי שנפצע בחודש ינואר, היה אמור להיעדר עד לתום העונה. כעת, לאחר שעבד קשה מאוד בחודשים האחרונים, הוא צפוי להיות "שחקן החיזוק" של ברצלונה ברגעי ההכרעה של העונה. גם בעונה לא מזהירה, החלוץ תרם 14 שערים ו-11 בישולים ב-23 הופעות.

החלוץ היה נרגש מאוד להגיע למתחם האימונים של בארסה ולעבור את בדיקת הקורונה. השמועות על הצטרפותם של לאוטרו מרטינס או ניימאר וודאי לא מפריעות לו, וכך גם לא הפרסומים על כך שיוצע למכירה, אלא שהחלוץ האורוגוואי ספג ביקורת קשה בכלי התקשורת על משקלו. הוא ספג הקנטות ברשתות החברתיות ואף השוו בינו לבין אדן הזאר שסבל ממשקל עודף של שבעה קילו בתחילת העונה.

אשתו, סופיה בלבי, לקחה קשה מאוד את הביקורת והעלה תמונה של החלוץ מתאמן בלי חולצה וכתבה: "איזה כיף לראות אותך שוב עושה את מה שאתה אוהב". היום (חמישי) גם החלוץ החליט להגיב לביקורות בדרך יצירתית. סוארס שיתף את הסטורי שלה ושלח מסר: תסתמו את הפה. נזכיר כי החלוץ עדיין לא קיבל את הפטור הרפואי אך הוא בקרוב מאוד ישוב למגרשים וישמח לסתום הרבה פיות.

לואיס סוארס מגיב לביקורות (אינסטגרם, צילום מסך)

מי שיהיה זקוק לזמן נוסף הוא עוסמאן דמבלה, שבשל הפציעה ארוכת הטווח שלו לא נרשם בסגל הקבוצה כרגע ועדיין לא עבר אפילו את בדיקת הקורונה – היחיד מבין שחקני הסגל. העניין אמור להיות מושלם עד ליום שני הבא. בינתיים בספרד ציינו כי לראשונה מאז התפרצות הנגיף, הצרפתי חזר להיות פעיל ברשתות החברתיות והעלה תמונה שלו מבקר בחנות נעליים.

עוד בבארסה, בדיוק לפני שנה הקבוצה הובסה 4:0 באנפילד בגומלין חצי גמר ליגת האלופות. בכלי התקשורת במדריד "חגגו" על אותו משחק וחזרו על התגובות של השחקנים לאחר המשחק. סוארס צוטט כזה שאמר: "הייתי בדיכאון, לא רציתי אפילו לקחת את הילד שלי מהגן". נכתב שזו הייתה תחילתה של הנפילה הענקית של בארסה שהפסידה גם בגמר הגביע והעונה הנוכחית ארנסטו ואלוורדה פוטר. ב"אס" הציגו את המשחקים השחורים ביותר של בארסה באירופה כמו התבוסה לרומא שנה קודם לכן או ההפסד המשפיל 4:0 למילאן בגמר 1994. "שנה עברה מאז הקריסה באנפילד שהובילה לפצע שלא נסגר", סיכמו ב"מונדו דפורטיבו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי