ברצלונה גיששה לגבי דה ליכט, יובנטוס הציעה את רוגאני

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

שתי האימפריות ממשיכות בשיחות לגבי טרייד. אלופת ספרד רצתה את ההולנדי כחלק מעסקה אפשרית של ארתור, אך הגברת הזקנה הטילה וטו. וגם: דמבלה עבר בדיקת קורונה, אם יימצא שלילי - יגיע לראשונה למתחם האימונים

(גודל טקסט)

כבר זמן רב שברצלונה ויובנטוס מנהלות שיחות על ביצוע טרייד. המועדונים ביחסים טובים במיוחד. שתי האימפריות מסתגלות למציאות החדשה בכדורגל העולמי לאחר התפשטות נגיף הקורונה, לפיה לא יהיו העברות גדולות אלא החלפות שחקנים. נטען בעבר כי יובנטוס להוטה לצרף את ארתור ואילו מיראלם פיאניץ' אף סיכם בברצלונה, ועכשיו נוספות שמות חדשים לרשימה: צמד הבלמים של הגברת הזקנה.

לפי דיווח הבוקר ב"מונדו דפורטיבו", השם הראשון אותו רצו בברצלונה לצרף לעסקת טרייד אפשרית עבור ארתור – הוא מתייס דה ליכט, הבלם ההולנדי שהיה מועמד לקבוצה אך חתם בקיץ בגברת הזקנה. קפטן אייאקס בעבר חווה קשיים בעונת הבכורה שלו בסרייה א' ושתי הקבוצות מודעות לכך.

נטען כי דה ליכט עצמו "קשוב מאוד לשיחות בין המועדונים ופתוח לשקול עזיבה לספרד". אלופת ספרד, מצידה, להוטה לחזק את ההגנה. ג'רארד פיקה כבר בן 33 וסמואל אומטיטי נפצע לעתים תכופות ומוכיח שקשה לסמוך עליו.

ההעברה הזו כנראה לא תתרחש. ביובה סגרו את הדלת לגבי האפשרות הזו, ובארסה מצידה נמצאת בסכסוך עם סוכנו מינו ראיולה, אך האיטלקים הציעו לבארסה את דניאלה רוגאני, הבלם האיטלקי של הקבוצה ששולט היטב במשחק הגובה. הבלם מוערך אך עם ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, דה ליכט כמובן ומריח דמירל – מקומו בההירכיה אחרון ולכן רשם שבע הופעות בלבד העונה. "בארסה בוחנת את האפשרות", נכתב לסיכום.

עוד בברצלונה, עוסמאן דמבלה עבר אתמול (שלישי) בדיקת קורונה ובקבוצה מצפים לראותו מגיע לראשונה למתחם האימונים אם התוצאות יהיו שליליות כמובן. בארסה, כזכור, כבר קבעה לו תג מחיר של 60 מיליון יורו, בקבוצה רוצים שיעזוב את זו משימה לא פשוטה. "הספקות שיש למועדון לגביו מבחינת הכשירות הפיזית וההתנהגות שלו – לא נעלמים מקבוצות אחרות", נכתב. מעבר לכך, הצרפתי היה היחיד שלא השתתף בשיחת הזום שערך המאמן קיקה סטיין עם השחקנים ב-14 באפריל.

דמבלה. עדיין לא הגיע למתחם האימונים (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי