תמתין בסבלנות: כך ברצלונה תפחית את מחירו של לאוטרו מרטינס

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Alex Caparros/Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" חשפו שסעיף השחרור של חלוץ אינטר על סך 111 מיליון יורו תקף רק עד ה-15.7, הקטלונים עשויים לחכות עד אז כדי לנצל את הפרצה ולחסוך עשרות מיליוני יורו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בתקשורת בספרד, באיטליה וגם בארגנטינה כבר הייתה תמימות דעים על כך שעסקת לאוטרו מרטינס מאינטר לברצלונה סגורה, אלא שהשבוע אינטר הבהירה רשמית כי החלוץ לא רשאי לעזוב כל עוד לא יתקבל עבורו תשלום אחד בגובה סעיף השחרור שלו – 111 מיליון יורו. הבוקר (שישי), כך על פי "מונדו דפורטיבו", נחשפה הפרצה שתאפשר לקטלונים לצרף אותו ועוד בסכום נמוך יותר.

בברצלונה, כך לפי הדיווח, כלל לא התרגשו מהצהרתו של המנהל המקצועי של הנראזורי, פיירו אוסילו. לאוטרו עצמו כבר סיכם את תנאיו לחמש השנים הבאות בקאמפ נואו וגם כל מקורביו ואנשי הכדורגל שעבדו איתו לאורך השנים לא מטילים ספק בכך שבסופו של דבר הוא יעבור וישתף פעולה עם ליאו מסי, אבל קשה להאמין שברצלונה תוכל לשלם את סעיף השחרור שלו גם אם יתאפשר לה לחלק את הסכום העצום לתשלומים. אז כיצד זה יקרה?

ב"מונדו דפורטיבו" חשפו הבוקר כי סעיף השחרור של מרטינס תקף עד אמצע חודש יולי בלבד. המשמעות היא שלאחר מכן, החל מה-15.7, סעיף השחרור של לאוטרו כלל לא רלוונטי ואז תנסה לרכוש אותו ברצלונה לפי תג המחיר שתקבע אינטר – שעשוי להיות עוד פחות מסעיף השחרור. אם אינטר תסרב לשחררו, יוכל לנסות החלוץ לפנות לבוררות ושם אין ספק כי לא ייקבע סכום גבוה מ-111 מיליון יורו, כך שייתכן שהמתנה עד אמצע חודש יולי תסייע לברצלונה, בוודאי בידיעה שעונת 2020/21 תצא לדרך רק ב-12.9 בעקבות המגפה העולמית.

לפי כל הפרסומים בשבועות האחרונים, לאוטרו מרטינס לא יעזוב את אינטר לטובת קבוצה אחרת פרט לברצלונה, כך שבקטלוניה לא חוששים כלל מהאפשרות הדי קלושה שיגיע מועדון אחר שיסכים לשלם את סעיף השחרור ומאמינים שגם במילאנו יבינו במוקדם או במאוחר שהאפשרות הטובה ביותר מבחינתם היא למכור את הנכס הנוצץ שלהם גם בסכום נמוך יותר מאשר זה שנקוב בחוזהו. ברצלונה מוכנה לשלם כ-70 מיליון יורו ואף להוסיף שחקן או שניים לעסקה, אולם כפי שסיכמו זאת ב"מונדו" – "כך או אחרת, בקיץ הקרוב ברצלונה תתחזק בלאוטרו מרטינס".


מסי ולאוטרו. ברצלונה מחפשת כיצד לאפשר את השת"פ גם במדיה (Gonzalo Arroyo Moreno / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי