ברצלונה חוזרת לליגה, סוארס צפוי לפתוח נגד מאיורקה

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Aitor Alcalde/Getty Images

סטיין אישר כי החלוץ כשיר למשחק החזרה לליגה נגד מאיורקה, אך כנראה שלא ישלים 90 דקות. על הכרעת ליגת האלופות בליסבון: "יש לנו את השחקן הטוב בעולם, הכל פתוח". בנוסף, המאמן התייחס לעתידו של ארתור

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שלושה חודשים שבהם נבצר מאיתנו לחזות בליאו מסי מלהטט על מגרש הכדורגל יגיעו מחר (שבת) לקיצם, כאשר ברצלונה תחזור לליגה הספרדית ותתארח אצל מאיורקה במסגרת המחזור ה-27. למי ששכח, האלופה המכנהנת שבה לפסגת הטבלה במשחק האחרון לפני פגרת הקורונה בזכות הניצחון של בטיס על ריאל מדריד, שגברה על הקטלונים בקלאסיקו שבוע לפני כן, כך שהקבוצה של קיקה סטיין חייבת שלוש נקודות כדי לשמור על המקום הראשון. המארחת, מצדה, חולמת על הפתעה שתאפשר לה להיחלץ מהמקום ה-18 בו היא מדורגת.

ברצלונה הרוויחה דבר אחד משמעותי מהפסקת הפעילות: לואיס סוארס חזר לכשירות ויוכל לשחק בשארית העונה, זאת לאחר שעבר ניתוח בברכו הימנית – מה שאמור היה להרחיק אותו מהמגרשים לפחות עד לשלבי ההכרעה המאוחרים. המאמן קיקה סטיין אישר במסיבת העיתונאים היום שסוארס צפוי לפתוח בהרכב מחר. מי שכן ייעדר בשל פציעה הוא עוסמאן דמבלה, שאותו הקטלונים מקווים לקבל בחזרה לסגל בהמשך.

הבוקר בארסה קיבלה חדשות משמחות מכיוונו של נלסון סמדו, שנמצא שלילי בבדיקת קורונה אותה נאלץ לבצע לאחר שהפר את נהלי הבידוד ובילה במסיבה. הפורטוגלי אמור להיכלל בסגל למשחק, אך עקב עבירת המשמעת מי שצפוי לפתוח כמגן ימני הוא סרג'י רוברטו, כאשר בעמדת הבלם יוצב סמואל אומטיטי בשל עונש ההשעיה העומד נגד קלמן לנגלה. שאלה מעניינת נוגעת לזהות הקשר שיפתח לצד סרחיו בוסקטס ופרנקי דה יונג במרכז השדה: סטיין יצטרך להחליט בין ארתורו וידאל, איבן ראקיטיץ' וארתור מלו, שלושה שחקנים שסומנו כמועמדים לעזוב את הקבוצה בקיץ ובוודאי לא מרוצים מכך.

לואיס סוארס. יחזור אחרי היעדרות ארוכה (Alex Caparros/Getty Images)
לואיס סוארס. יחזור אחרי היעדרות ארוכה (Alex Caparros/Getty Images)

לקראת המשחק, המאמן הבהיר כי מסי כשיר ב-100%, זאת אחרי שבשבוע שעבר שיתופו הוטל בספק בגלל פציעה: "הוא מוכן לחלוטין, התאמן לצד חבריו והוא במצב טוב מאוד. לא תהיה שום בעיה". לגבי סוארס הוא הוסיף: "האם הוא יפתח? כנראה שכן. אולי הוא לא יצליח לסחוב משחק שלם ולכן לא נסכן אותו, יכול להיות שהוא יתחיל על הספסל .הוא כשיר. טבעי שאחרי חמישה חודשי היעדרות, הוא יזדקק לכמה משחקים כדי לחזור לגרסה הטובה ביותר שלו".

על ארתור: "דיברנו קצת, לא הרבה. הנסיבות בכדורגל העולמי השתנו וזה ישפיע על שוק ההעברות. אני לוקח בחשבון את כל השחקנים וצריך את כולם, כי יש הרבה משחקים לפנינו ואני מקווה שהם יתנו את המיטב כדי לזכות בליגה ובליגת האלופות. אין מה להיכנס לשאר הספקולציות, כי זה עוד רחוק ואנחנו צריכים להתרכז בעיקר. לפני הפגרה הייתה לו בעיה בקרסול, עכשיו הוא חזר טוב והוא שחקן מצוין, כמו כל השאר".

לסיום, סטיין התייחס לפרסומים על כך שליגת האלופות אולי תוכרע באמצעות טורניר בליסבון: "אלו השערות. קיום הגומלין נגד נאפולי באצטדיון ניטרלי יפגע בנו מעט, כי הם אירחו במגרש שלהם. אלה הנסיבות ונצטרך לקבל אותן, אין ברירה. בליגה אנחנו תלויים בעצמנו אבל לשתי הקבוצות יהיה קשה לקחת את כל הנקודות, אנחנו בעמדה עדיפה כי יש לנו יתרון של שתי נקודות. בליגת האלופות האופציות פתוחות בפנינו, כי יש לנו את השחקן הטוב בעולם וזה יכול להטות את הכף לטובתנו".

ליאו מסי. בארסה שבה לליגה (Alex Caparros/Getty Images)
ליאו מסי. בארסה שבה לליגה (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי