טבאס שוב יצא נגד רוביאלס: "בושה שבוס מבקש נשיקה מעובדת"

האיש החזק ב"לה ליגה" ביקר את נשיא ההתאחדות הספרדית: "הוא לא יכול להרים שחקנית כמו שק תפוחי אדמה. הוא לא יודע להתייחס בכבוד לנשים, זה חמור, לא מוסרי וחריג, אבל לא הופתעתי"

(גודל טקסט)

נשיא "לה ליגה" חאבייר טבאס יצא פעם נוספת נגד נשיא ההתאחדות לכדורגל בספרד לואיס רוביאלס, כשהוא קורא לו שוב להתפטר בעקבות סערת הנשיקה לשחקנית הנבחרת ג'ני הרמוסו בגמר מונדיאל הנשים לפני כשבועיים וחצי.

"רוביאלס לא מתפטר כי הוא חושב שהוא לא עשה משהו רע, זה עוד יותר גרוע. הוא לא יודע להתייחס בכבוד לנשים ולא מכיר מהם יחסי עובד-מעביד. דבר כזה לא יכול להיעשות, זה חמור מאוד ולא מוסרי", אמר טבאס במסיבת עיתונאים שהעניק במסגרת אירוע בארגנטינה.

"מעבר להטרדה המינית, זו בושה שבוס יבקש נשיקה מעובדת. לה לא היה זמן להגיב וחוץ מזה רוביאלס טוען שהיא הסכימה, זה חריג", הוסיף האיש החזק בליגה הספרדית בהמשך לדברים שאמר נשיא ההתאחדות בנאומו. "רוביאלס חייב לדעת שהוא לא יכול להרים שחקנית כמו שק תפוחי אדמה, שלא לדבר על לחפון את אשכיו ביציע, אבל למען האמת הוא לא הפתיע אותי".

לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית
לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית היוצא | רויטרס

אתמול נודע כי הרמוסו החליטה להגיש תלונה נגד רוביאלס, שהושעה על ידי פיפ"א אחרי שסירב להתפטר מתפקידו למרות הסקנדל, כאשר הגוף השולט בכדורגל העולמי עשוי להשעותו ל-15 שנה על פי דיווחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי